In onderstaande FAQ kun je de regels lezen die gelden op dit subforum.
Indien je vragen en/of opmerkingen hebt kun je contact met mij opnemen door mij een PM te sturen.

Allereerst gelden ook op dit forum uiteraard de algemene gedragsregels zoals ze hier op het gehele gitaarnet forum gelden.
Deze algemene regels kun je nalezen door op onderstaande link te klikken:

http://www.gitaarnet.nl/forum/faq.ph...q_new_faq_item

Dit subforum is bedoeld om andere muzikanten te zoeken. Dit kan in de vorm van individuele muzikanten of in de vorm van bands.

Een bericht in het subforum 'gezocht' begint meestal met: 'Ik ben een rockgitarist met 3 jaar podiumervaring en zoek een band met eveneens minimaal 3 jaar podiumervaring'.
Natuurlijk is dit een voorbeeld, maar in deze strekking moet een bericht hier geplaatst worden.
Indien je wilt schrijven: 'Ik biedt mezelf aan als rockgitarist met 3 jaar podiumervaring' verwijs ik je naar het subforum 'aangeboden'.
Dit alles doe ik om de twee subfora gezocht en aangeboden (die toch al veel overlap hebben) overzichtelijk en duidelijk te houden.
Berichten kunnen te alle tijden zonder toestemming aangepast worden door de moderator indien dit nodig is. Op die manier hoeft niet ieder topic verplaatst te worden.

Verder is het verboden om in het 'gezocht' subforum berichten te plaatsen over instrumenten die je zoekt. Dus geen berichten als: 'Ik ben op zoek naar een 70'er jaren Amerikaanse Fender Stratocaster'.
Voor zulk soort oproepen hebben we een prima site waar je hoogstwaarschijnlijk een betere doelgroep zult bereiken.
Deze site is: www.gitaarmarkt.nl

Gebruik ook altijd de zoekfunctie. Ik vermeld dit omdat dit vaak vergeten wordt. Kijk eerst na of er geen soortgelijk topic is waarin je zou kunnen posten. Is dit niet het geval kun je natuurlijk een nieuw topic aanmaken.

Het is tevens handig in de titel van je post, of in de post zelf, de locatie van jezelf of je band neer te zetten! Op deze manier blijft het duidelijk en overzichtelijk.

Verder worden hier nutteloze discussies zo veel mogelijk vermeden en worden deze gesloten of verwijderd. Alle off-topic discussie die tolereerbaar is wordt verplaats naar het subforum 'off-topic'.

Veel plezier en succes met het gitaarnet 'gezocht' subforum!