Ikzelf speel gitaar en ik heb al een drummer, we hebben beide studio- en podiumervaring. Ik zoek nog een bassist en een GOEDE zanger (geen zangeres) met diepe stem. Ons doel is om muziek te make a la: The Melvins, Fu Manchu maar vooral a la Kyuss m.a.w. pure, sexy stonerrock. Ik en mijn drummer wonen in Ruisbroek (Puurs) in Belgie en zijn beide 17. Een 2de gitarist mag ook altijd iets laten weten !

Het idee voor zo'n band is ontstaan toen ik en een paar maten op het idee kwamen om een film te maken over sex, drugs & rock 'n roll. Er is al een script, budget, sponsors worden momenteel nog gezocht. We volgen alledrie Audiovisuelevorming (Fotografie en Video) en de film wordt een langspeelfilm van ong. 45 min. DIT IS SERIEUS en niet zomaar een hobbyprojectje. Nu, ik moet voor de soundtrack zorgen en als je het thema van de film hoort weet je onmiddelijk wat voor soort muziek er moet inkomen . Er zijn al lyrics voor een 3tal nrs. met de band moeten we uiteindelijk (voor de film) komen tot een 7 tal nrs. die in een prof. opnamestudio zullen worden opgenomen. Na de film kunnen we dan natuurlijk nog verder gaan met dezelfde band, aangezien ik al lang dit soort muziek wil maken !

Mocht je geïnteresseerd zijn laat je maar iets weten via email: robinvdh@skynet.be
Eens we voltallig zijn kunnen we eens samenkomen en wat jammen.