Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    Dedemsvaart
    Berichten
    589

    Standaard

    test

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    Dedemsvaart
    Berichten
    589

    Standaard

    test

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    Dedemsvaart
    Berichten
    589

    Standaard

    test

  4. #24

    Standaard

    Mooi dan zijn er meer lotgenoten hahaha.
    Ik heb ook nog steeds een piep in mn oren, maar ik mag het even hebben.
    Heb afgelopen week nog een gehoortest laten doen, en dat was allemaal nog goed, maar nu dus niet meer

    Ik had mijn gehoorbeschermers niet meegenomen, omdat ik ook nergens last van had na het concert van Vai in Tilburg.
    Maar daar heb ik nu wel spijt van maarja.

    Ik vondt het veel gezelliger als in 013 alleen was het geluid in 013 vondt ik wel beter, maar de lichtshow was in harderberg veeeeel beter!
    Maar ik vondt sommige nummers echt zo hard dat het gewoon niet meer te onderscheiden was Bv. Get the hell outa here vondt ik daar een voorbeeld van.
    Maarja ik stond rechts vooraan aan de zijkant dus ik weet niet hoe dat boven of achterin was.
    Anyway het was de reis vanaf Eindhoven dubbel en dwars waard, als hij nog ooit naar Nederland komt, hou ik geld opzij voor een EVO kaartje!

    Grt Erik.

  5. #25

    Standaard

    Mooi dan zijn er meer lotgenoten hahaha.
    Ik heb ook nog steeds een piep in mn oren, maar ik mag het even hebben.
    Heb afgelopen week nog een gehoortest laten doen, en dat was allemaal nog goed, maar nu dus niet meer

    Ik had mijn gehoorbeschermers niet meegenomen, omdat ik ook nergens last van had na het concert van Vai in Tilburg.
    Maar daar heb ik nu wel spijt van maarja.

    Ik vondt het veel gezelliger als in 013 alleen was het geluid in 013 vondt ik wel beter, maar de lichtshow was in harderberg veeeeel beter!
    Maar ik vondt sommige nummers echt zo hard dat het gewoon niet meer te onderscheiden was Bv. Get the hell outa here vondt ik daar een voorbeeld van.
    Maarja ik stond rechts vooraan aan de zijkant dus ik weet niet hoe dat boven of achterin was.
    Anyway het was de reis vanaf Eindhoven dubbel en dwars waard, als hij nog ooit naar Nederland komt, hou ik geld opzij voor een EVO kaartje!

    Grt Erik.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    Dedemsvaart
    Berichten
    589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarhaantje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik

    Al met al was het de reis wel waard en mn oren piepen nog steeds
    Goh dan ben ik toch niet de enigste die daar last van had :lol: :-D
    Je bent zeker niet de enige. 48 uur na het concert kan ik het nog steeds merken aan m'n oren. Al gaat inmiddels weer een stuk beter.
    Ondanks het geluid was het concert zeer geslaagd.

    RS-Rik: Hij speelde niet Bad Horsie, maar Midway Creatures van zijn laatste cd.

    Na afloop van het concert heb ik nog even wat woorden gewisseld met Jeremy Colson en Eric Sardinas. Ze liepen gewoon tussen het publiek.

    Op de site van Podium staan heel veel foto's. Al zijn die helaas bijna allemaal vanaf ongeveer dezelfde plaats genomen.

    Het concert was de tocht naar Hardenberg meer dan waard. Maar ja, ik hoefde dan ook maar amper 20 minuten te rijden met de auto.

  7. #27

    Standaard

    ben van 12 tot 2 nog buiten staan wachten op Steve Vai en hij kwam om 2 uur naar buiten en met hem dus effe op de foto geweest
    Gitaren:
    Ibanez Artcore AK-95
    Ibanez GRX140
    Ibanez AEG10

    Versterkers:
    Hughes and Kettner Matrix 100 combo
    Ibanez Troubadour

    Pedalen:
    CryBaby nog wat
    (Boss DS-2)

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 oktober 2004
    Locatie
    Pride of the south
    Berichten
    629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruurdtje
    ben van 12 tot 2 nog buiten staan wachten op Steve Vai en hij kwam om 2 uur naar buiten en met hem dus effe op de foto geweest
    Ik zie geen pic???
    Fly on little wing.....

    Te koop: Tom Anderson Drop Top & Fender Customshop Strat 1960 Reissue 3-tone sunburst

  9. #29

    Standaard

    nu wel
    Gitaren:
    Ibanez Artcore AK-95
    Ibanez GRX140
    Ibanez AEG10

    Versterkers:
    Hughes and Kettner Matrix 100 combo
    Ibanez Troubadour

    Pedalen:
    CryBaby nog wat
    (Boss DS-2)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top