Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 35
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2005
    Locatie
    Tirktscjichestan
    Berichten
    21

    Standaard Nieuwe gitaar, beperkt budget

    Ik speel zelf al een hele tijd akoestische gitaar, maar nu wil ik een elektrische hebben. Ik heb maar €100,- te besteden en ik kwam deze gitaar tegen (die van 99 euro). Het is overigens de zelfde gitaar als deze.

    Mijn vraag: is dit een goede gitaar voor deze prijs? Ik snap zelf ook dat dit niet 's werelds beste gitaar is, maar is het geen baggerding?

  2. #2

    Standaard

    Je linkjes deden het niet. De onderstaande zijn dezelfde linkjes maar dan wel werkend:

    http://www2.muziekinstrumenten.com/0610141445-2.jpg

    http://www.muziekinstrumenten.com/index2.html?id=14286

    http://www.poppeliers.nl/aanbieding.html

    En voor dat geld kan je eigenlijk geen miskoop doen. Wat je zegt, geen wereld gitaar, maar je hebt wel alles wat je nodig hebt erbij in een startersetje...

    Als je alleen na een half jaar een keer op een gitaar van hogere kwaliteit speelt merk je het verschil, relatief gezien is zo'n goedkoop setje 'waaierboomhout'...

    Het ontstemt snel, klinkt niet altijd even zuiver/mooi/gebalanceerd.

    Echter, om te beginnen? Prima!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2005
    Locatie
    Beek, Montferland
    Berichten
    3.462

    Standaard

    hmz.. welke gitaar is het eigenlijk?? :razz: De eerste link doet het niet, en bij de 2e krijg je iets heel anders. Maar 100 euro is wel heel weinig voor een gitaar. Je zou dan beter ff door kunnen sparen tot je €180,- hebt en dan een Richwood kopen. Die schijnen heel goed te zijn, zeker voor het geld.

    Is die gitaar die jij gezien hebt niet toevallig een Stagg?? Zojah, niet doen!! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulvasonic
    Flikker op, zak hooi.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Fijn dat je links post, maar ze werken allebei niet.

    How 'bout de Dean Evo XM? 89 pleuri bij Feedback.
    Voor iets meer, namelijk 124 euro heb je een Richwood Strat:

  5. #5

    Standaard

    Mijn linkjes zijn zijn linkjes maar dan wel werkend...

    Hierboven dus.

    En wat jullie zeggen, doorsparen en Richwood kopen, of iets anders, maar in ieder geval iets meer kwaliteit, das wel handig. Maar dan heeft hij nog niet dat versterkertje en hoes en alles erbij. Dat betekent voor hem dus een stuk meer doorsparen...

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2005
    Locatie
    Tirktscjichestan
    Berichten
    21

    Standaard

    Klopt. Ik moet ook nog een versterker hebben en dat gaat me nooit lukken, aangezien ik alles wat ik zie gelijk moet kopen (stom, ik weet het). Ik verdien al zo weinig en binnekort is het concert van Green Day waar ik heen ga, en de nieuwe Harry Potter komt uit :razz:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calimethar
    Klopt. Ik moet ook nog een versterker hebben en dat gaat me nooit lukken, aangezien ik alles wat ik zie gelijk moet kopen (stom, ik weet het). En ik verdien al zo weinig.
    Dan denk ik persoonlijk dat je niet echt een miskoop kan hebben aan die set...

  8. #8
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2005
    Locatie
    Tirktscjichestan
    Berichten
    21

    Standaard

    En hoe zit het met die Behringer die op feedback.nl staat? Is die al wat beter?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2005
    Locatie
    Beek, Montferland
    Berichten
    3.462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calimethar
    En hoe zit het met die Behringer die op feedback.nl staat? Is die al wat beter?
    volgens mij heeft VooDoo van dit forum die set. Stuur hem even een PM :wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulvasonic
    Flikker op, zak hooi.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calimethar
    En hoe zit het met die Behringer die op feedback.nl staat? Is die al wat beter?
    Ik weet niet hoeveel die gitaar scheelt, maar de versterker is in ieder geval wel wat beter ja...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top