Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 111

Discussie: Cyberjam?!?

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    ik kon het ook niet laten, zo'n backing track nodigt altijd uit tot belachelijk lange solo's dus mijn versie heb ik ook maar geüpload:
    http://home.tiscali.nl/bouke en dan de blues cyberjam kiezen... Die andere is geen blues, maar een schetsje voor de band...
    't is een beetje een live-solo, voor een opname wat minder interessant maar ik heb wel weer even lekker gespeeld!
    O ja, als je er iets van vindt, mag je 't best zeggen. Ik hou wel van meningen, vooral over mezelf!
    Die blues solo is inderdaad zo'n lekkere piel versie :smile:. Klinkt wel goed maar af en toe een beetje gehaast, op zo'n snelle ritmetrack is het juist leuk om er kwa solo af en toe iets rust in te brengen.
    Maar ik heb ook al een aantal malen de solo opgenomen maar nog niet tevreden over het resultaat (kleine foutjes etc.. Ik probeer dit weekend mijn versie te laten horen.

    Die rocktrack klinkt wel lekker.
    De backingtrack zelf opgenomen ? Daar wil ik ook wel eens over soleren.
    Mooie opname.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Hey Moretel,

    ik zal proberen wat meer rustpuntjes aan te brengen... Ik ben momenteel bezig met het nummer 'Hit So Hard' van AMOR en die ietwat rustiger. Kijk maar eens op http://www.jonamor.com bij de eerste cd, kun je een stukkie downloaden of van mijn tiscali-space in de lbbb-directory als .wma bestandje.

    De rock track is al een tikkie verouderd want dat was de eerste 'schets'. Inimiddels is 'ie op tekst na af. Alle sounds by meself! Drums en bass zijn midi ingespeeld/geprogrammeerd, de rest is 'echt' Met de POD opgenomen in Cakewalk.

    Groets,

    Bouke

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Hey Bouke, het klinkt erg lekker. Lekker veel variatie en een lekkere sound. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Wat voor gear heb je hiervoor gebruikt?

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Hey Sash,

    Bedankt voor je reactie. Ik ben momenteel 30 jaar, 4 maanden en 30 dagen, oftewel, 30+.
    De gebruikte gear voor het solostukkie: Strat, via POD2.0 in PC (cakewalk) alwaar ik met de Revalver nog een beetje heb geklooid, maar daar moet ik nog een beetje mee oefenen zeg maar. Ik zal binnenkort wat meer Cakewalknummers uploaden. Ben momenteel een beetje aan het schrijven enzo...

    Groets,

    Bouke

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bouke op 2002-10-26 19:25 ]</font>

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ook al zo'n ouwe lul :smile: Ik ben hier de jongste bluesgast geloof ik hehe.
    Ik zal m'n best doen om vandeweek ook wat op te nemen, zodat jullie me eindelijk eens kunnen horen spelen.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Hey Sash,

    toen ik zo oud was als jij (16?) had ik een hiphop-groep. Was heel wat anders maar toen ook leuk. Later ging ik pas gitaarspelen, ik zong al wel langer. Te gek man, jonge mensen als jij die gaan bluezzen. Dat betekent dat ze erg goed gaan worden!!! Als ik één ding over mocht doen, dan zou ik veel eerder actief gaan zijn gitaarspelen! Ik heb pas de afgelopen 2 jaar serieus mijn best gedaan om mezelf uit een bepaald niveau te halen terwijl ik vanaf mijn 18e 'gitaar speel'. Eindelijk begint dat te lukken, maar ik ben er nog lang niet. Daarom hoor ik graag van anderen wat ze er van vinden. Goed of slecht, maakt niet uit, als ik er maar wat mee kan. Ik denk dat jij (zonder je gehoord te hebben :smile: ) goed bezig bent door veel met andere bands mee te jammen enzo. Gewoon lef hebben. Daar ontbreek het mij wel eens aan. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit echt aan een jam meegedaan. Wel met de band jammen enzo, maar ik denk dat je veel leert van andere gitaristen. Oftewel; lekker veel met philbee proberen mee te doen! Wel af en toe een beetje ruimte laten voor Akkerman en consorten, maar niet te veel hoor :grin:

    Ben benieuwd naar je muziekkies!

    Bouke

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bouke op 2002-10-26 20:42 ]</font>

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Op 2002-10-26 20:34, schreef Bouke:
    Hey Sash,

    toen ik zo oud was als jij (16?)
    15

    Je zegt dat je zingt en ik zoek een zanger, maar je bent wel uitgerekend zover gaan wonen :smile:

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Sash,

    Sorry! Op-en-neer rijden wordt wat teveel van het goede he :grin:

    Bouke

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Drums en bass zijn midi ingespeeld/geprogrammeerd, de rest is 'echt' Met de POD opgenomen in Cakewalk.
    Daar heb ik niet zoveel Cake van gegeten dat midi programmeren. Ik gebruik altijd een drum/bas computertje, kun je helemaal programmeren maar is erg veel werk.
    Hoe lang ben je bezig met inprogrammeren enzo? Duurt het lang voordat je daarin thus bent?

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Je zegt dat je zingt en ik zoek een zanger, maar je bent wel uitgerekend zover gaan
    Lukt het al een beetje met het vormen van de band Sash? Wij treden binnenkort op in het Brouwhuis en Podiumcafe in zoetermeer.
    Op 7 en 25 november, niet helemaal jouw stijl maar toch wel leuk. Half covers/ half eigen werk.
    Daarnaast bezig met een bassist en drummer voor het wat ruigere werk,
    daarnaast gaan we met de gitarist en bassist aan het werk om de techniek/theorie te verbeteren.

    Helaas moet ik ook nog werken :sad:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top