Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Gent
    Berichten
    110

    Standaard Tech 21 Sansamp TRI-A.C.

    Onlangs iemand tegengekomen die deze pedaal gebruikte vor zijn vox AC30 ... Scheen een héél bruikbaar OD-pedaaltje () te zijn ...
    zijn er mensen die deze in hun bezit hebben ? wat valt er zoal mee te doen ? waarvoor klinkt hij best ...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Dat is volgens mij een soort van pre-Line6 versterker modeller. Je hebt drie verschillende soorten amps (Mesa, Marshall en Fender) die nagebootst worden. Die kun je instellen zoals jij dat wilt en opslaan onder de drie knoppen.
    Best een geinig apparaat, maar er zijn betere overdrives voor je Vox.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    609

    Standaard

    Bij mij zit ie geintegreerd in mijn amp (Tech21 Trademark). Is volledig analoog, dus niet digitaal zoals Line6. Voor elk model is een geheel apart circuit ontworpen die de amp simuleert.
    Ben erg tevreden over de klank. Weet niet hoe natuurgetrouw de simulatie is, maar het klinkt wel erg goed.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    ik ben nog nooit een pedaal van Tech 21 tegen gekomen die niet goed klinkt. punt.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Heb 'm eens uitvoerig zitten testen en het is een zeer goed klinkend en erg bruikbaar apparaat! Zeker een dikke aanrader.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
    ik ben nog nooit een pedaal van Tech 21 tegen gekomen die niet goed klinkt. punt.
    de comptortion klinkt echt voor geen meter hoor

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Ik vind zelfs de Comptortion erg lekker klinken, het is wel even zoeken naar een lekker instelling. De Compressie knop luistert nauw.
    Ik zelf heb een XXL van Tech 21 en ken ook mensen die er niet mee overweg kunnen vanwege de Warp knop. Terwijl ik het een wereld pedaal vindt.

  8. #8

    Standaard

    vond die ingebouwde ruisonderdruking vrij irritant, het leek meer op een omgekeerde noise gate, heel vreemd pedaaltje, de drive cleant ook niet lekker op.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2003
    Locatie
    Wolvega
    Berichten
    723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
    Ik vind zelfs de Comptortion erg lekker klinken, het is wel even zoeken naar een lekker instelling. De Compressie knop luistert nauw.
    Ik zelf heb een XXL van Tech 21 en ken ook mensen die er niet mee overweg kunnen vanwege de Warp knop. Terwijl ik het een wereld pedaal vindt.
    Xxl klinkt wel lekker... thuis... een keertje mee gehad bij een optreden, man, iedere toon klonk het zelfde!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door appelmoes
    vond die ingebouwde ruisonderdruking vrij irritant, het leek meer op een omgekeerde noise gate, heel vreemd pedaaltje, de drive cleant ook niet lekker op.
    een etag esion?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top