Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 127 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 1270
  1. #21

    Standaard

    Jij spoort volgens mij niet helemaal...

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
    Ga je schamen man!
    +1!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Jij spoort volgens mij niet helemaal...
    +1!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Jij spoort volgens mij niet helemaal...
    +2

  4. #24

    Standaard

    + nog een heleboel wat mij betreft. Prutsers als Vai kunnen maar weer beter hotdogs gaan verkopen, doen ze tenminste wat nuttigs. En daar moet je ook voor kunnen tellen.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 februari 2005
    Locatie
    Gendringen
    Berichten
    126

    Standaard

    Idd mafkees :razz: :wink: . Alsof muziek alleen maar om snelheid en techniek gaat. Podiumpresentatie en uitstraling zijn naast techniek en spelbeheersing ook belangrijke punten. Het blijft tenslotte ook een kwestie van smaak.

    Ik vind Vai een hele knappe gitarist, maar van zijn muziek wordt ik nou niet bepaald warm of koud (smaakskwestie). BB King is daarentegen qua spel en techniek vrij beperkt, terwijl hij schitterende muziek maakt. Een goeie gitarist is een mengeling van eigenschappen en het is naar ieders smaak daarover te oordelen.

    Mijn persoonlijke favorieten: Rory Gallagher en Carl Verheyen
    Well, I take what I want, I'm a bad go-getter Yeah!

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry
    + nog een heleboel wat mij betreft. Prutsers als Vai kunnen maar weer beter hotdogs gaan verkopen, doen ze tenminste wat nuttigs. En daar moet je ook voor kunnen tellen.
    Dat gaat ook weer ver Harry, Vai is zeker technisch gezien een bovengemiddeld goede gitarist. En hij heeft toch ook wel leuke dingen gedaan (o.a. bij Zappa).

    Maar als we het dan toch over technisch begaafde gitaristen hebben, hoor ikk toch liever een Holdsworth of een Scofield, technisch zeer begaafd, maar ook in staat om echt goede muziek te maken.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry
    Prutsers als Vai kunnen maar weer beter hotdogs gaan verkopen
    Heeft-ie dat ooit gedaan dan? :lol:

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    259

    Standaard

    Er is idd geen ''beste gitarist'' want voor iedereen is de beste zijn anders, bijv de een kijkt meer naar ritme de ander kijkt naar snelheid en hoe jij kijkt dat bepaald wie er voor jou de beste is. Dus de beste voor jou is niet de beste voor mij. SRV Scofield Ford en John Mayer zijn mijn favoriete kan niet kiezen.
    ...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry
    + nog een heleboel wat mij betreft. Prutsers als Vai kunnen maar weer beter hotdogs gaan verkopen, doen ze tenminste wat nuttigs. En daar moet je ook voor kunnen tellen.

    Beetje kinderachtige redenatie , puur omdat de muziek van Steve Vai jou niet ligt is hij gelijk een prutser.

    Altijd weer die rare redenering dat technische gitaristen geen goede melodieuse muziek kunnen maken dan vraag ik mij af in hoeverre je op de hoogte bent van muziek van Steve Vai.

  10. #30

    Standaard

    Ik vindt persoonlijk Slash (gnr, velvet revolver) de beste gitarist,
    zijn algehele spel en skills zijn goed (chec de live video van gnr - knocking on heavens door maar es) en zijn stage performance zijn naar mijn mening goed.
    dus wat mij betreft:
    SLASH SLASH SLASH

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top