Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 56 EersteEerste ... 646545556
Weergegeven resultaten: 551 t/m 556 van 556
  1. #551

    Standaard

    Nog maar een veer drbij:

    UBERGEIL!!! wat een mooi ding!
    Fender Stratocaster 62 RI
    Fender Lite Ash Stratocaster MIM
    Squier Strat
    Line 6 Flextone III

  2. #552
    Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Ieper, West-Vlaanderen
    Berichten
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
    Hallo Allemaal; dank jullie wel voor de complimenten.

    Tav B_2 :
    Als je goed mijn bouw pagina gelezen hebt, heb je gezien dat ik voordat de toets gelijmd werd,eerst een sleuf gefreesd heb, naast de trussrod zeg maar, waar de bedrading door heen loopt, vervolgens heb ik nadat de toets gelijmd was, gaatjes geboord van de zijkant naar de sleuf.
    En daarna de leds en bedrading geplaatst.

    groetjes Charlotte
    mss domme vraag maar: waarom heb je nadat je de sleuf gefreesd had niet eerst gaatjes geboord aan de zijkant, dan de draadjes voor je leds in die sleuf gestoken en dan de toets erop geplakt. lijkt mij veel eenvoudiger (minder prutswerk dan draadje derdoor pierelen, draadje met LED eraan solderen, verder trekken ...)

  3. #553
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2005
    Berichten
    275

    Standaard

    Dammmnnnn, ik wou dat ik zoiets kon! De bloem en inleg is niet helemaal mijn smaak maar wel super mooi gedaan!

  4. #554
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.524

    Music

    Hey luitjes : Thankx

    T.a.v. Random Bassist,: Domme vragen bestaan niet, als je een vraag niet stelt, da's pas dom ! .

    Antwoord: de leds zitten in de toets, de sleuf voor de draden zit in het mahonie van de hals,je moet dus schuin vanuit de toets, door het mahonie van de hals heen boren om in de sleuf te komen, een optie was om ook daar al kanaaltjes te frezen, maar dan wordt dat een uitmeetwerk van heb ik jou daar, en je loopt het risico dat met het lijmen van de toets, daar weer lijm in komt.Op de manier zoals ik het gedaan heb, hoef je alleen vanuit de toets richting sleuf te boren, en de draadjes er doorheen zien te krijgen,daarna is het een piece of cake.

    groetjes Charlotte .

  5. #555
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.524

    Music

    Hey luitjes ,

    Vandaag heb ik wat geluid opgenomen van de Les Paul, helaas mag ik per keer, per bestand maar 3 MB uploaden naar mijn site, dus de kwaliteit is niet echt super, maar je krijgt wel een idee van de klank.
    Heb de opnames gedaan met mijn spider 2 ampje en Magix Musicmaker 2006 programma op de pc.Het geluid is rechtstreeks van de line-out van de versterker,en verder niet meer bewerkt.

    De fragmentjes staan op een sub - page , de link is :
    http://home.hetnet.nl/~charlotte.mijnders5/

    Je kunt ook op de startpage van de bouw van de Lp ,deze bereiken door de onderste button aan te klikken.

    groetjes Charlotte

  6. #556

    Thumbs up

    Ik heb dit topic lang gevolgd en was bang dat het misschien een beetje een "over the top" gitaar werd, dat stel ik nu bij. Damn, wat een mooie gitaar!
    (...), and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top