Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: Nieuwe gear: SUHR

  1. #1

    Standaard Nieuwe gear: SUHR

    Ik zet het maar in Rack Gear, omdat ik daar vaker post, maar sinds eergisteren ben ik de trotse bezitter van een SUHR gitaar!
    .

    Oorspronkelijk zou ik m'n blade ophalen bij vdh, maar ik was er nu toch, dus maar even een suhr proberen, kijken of het wat is....
    JA DUS. ik moet nog wel een beetje wennen aan de dikkere hals dan ik gewend was, maar de klank en bespeelbaarheid zijn fenomenaal!
    Ik wil er nog een! (SSS)

  2. #2
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Heb deze gitaar ook in mijn klauwen gehad en die is echt wel super!! Proficiat!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Vet!!!! Het zijn idd waanzinnige gitaren! Hoe klinkt die P90???? Zeer aparte PU combinatie zeg!

    Heb jij overigens die 2e hands Tom Anderson ook nog gechecked? Ben zelf aan het overwegen een TA aan te schaffen hoewel de Suhr's ook zeer interessant zijn. Ben zeer benieuwd naar de verschillen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
    Vet!!!! Het zijn idd waanzinnige gitaren! Hoe klinkt die P90???? Zeer aparte PU combinatie zeg!

    Heb jij overigens die 2e hands Tom Anderson ook nog gechecked? Ben zelf aan het overwegen een TA aan te schaffen hoewel de Suhr's ook zeer interessant zijn. Ben zeer benieuwd naar de verschillen.
    Hey Chiel,
    het is geen p90 hoor,
    de humbucker is een suhr (ik gok DSV+), met kapje dr overheen.
    Klinkt iig erg lekker, ideaal voor niet al te hoge gain sounds, klinkt ook heerlijk als je plukt met vingers.
    De gitaar klinkt verder zeer strak en al de nuances die je erin legt komen er moeiteloos uit.

    Die Andersons uit Friesland bedoel je? (marktplaats)
    Nee heb ik niet gechecked, zien er wel interessant uit.
    In tegenstelling tot Andersons/Tylers etc is de Suhr een enorm simpele gitaar, er zit niet eens een coilsplit op voor de humbucker (misschien dat ik die er nog op laat zetten).

    Ik merk dat ik de neiging heb om van al te flashy gitaren (zowel qua mogelijkheden (actief/floyd etc) als uiterlijk) weg te blijven, vind het al lastig genoeg om het specifieke geluid van 5 a 6 pu posities te onthouden :lol:

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Heb deze gitaar ook in mijn klauwen gehad en die is echt wel super!! Proficiat!
    vond deze beter bij mij passen dan de andere suhr die hij ook had, die klonk wat schreeuweriger.

  6. #6
    vinni
    Guest

    Standaard

    Hee Chiel,
    Bij Musik Produktiv staan Suhrs en Tylers. Volgens mij ook TA's.

    Groet,
    Vinni

  7. #7
    vinni
    Guest

    Standaard

    Trouwens Jimi,


    Niet in de fik steken hé ! :-D

    Vinni

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni
    Trouwens Jimi,


    Niet in de fik steken hé ! :-D

    Vinni
    ik zal me inhouden, maar dit is geen brandhout

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2004
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    581

    Standaard

    oee mooi ding man... gefeliciteerd ermee.

    sorry om te zeggen, maar ik vind die headstocks van suhr nooit echt geslaagd :-(

  10. #10

    Standaard

    mooi ding, hoewel die chromen pickup er raar uit ziet bij de 2 witte SC's...

    Maar wat een supergave kleur
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top