hey,
ik wil al enige tijd wat met effecten experimenteren (vooral omdat ik over een paar weken, iig na de examens :P, een progband ga 'beginnen'. We zijn al wel een tijdje bij elkaar, maar nu wordt het wat serieuzer.)
Anyway, ik wilde eerst zelf een pedalboard in elkaar zetten maar de pedaaltjes alleen al zouden al erg duur gaan worden en voor een multi-effect gaan lijkt me dan wel verstandiger. (Ik heb trouwens nog niet een effect uit een multi-effect vergeleken met een 'normaal' effecten pedaal, maakt dit veel verschil?)

Ik vroeg me eigenlijk af of iemand van jullie mij het verschil kan uitleggen tussen
de Boss GT-8 (waar ik op dit moment naar neig)
de Vox Tonelab SE Tube Driven Modeling Floorboard
de DigiTech GNX4 GeNetX Guitar Workstation
en de Line6 PODXT

Van de verschillen weet ik dat de GT-8 de meeste opslagruimte heeft, dat de Vox het duurst is en de Line6 het goedkoopst. Maar ik ben meer geinteresseerd in de verschillen in geluid, welke heeft het beste geluid... en meeste mogelijkheden op het gebied van tweaken vind ik ook belangrijk. Eigenlijk is alle info welkom :P

En in de GT-8 zitten eigenlijk gewoon alle pedalen van Boss (+ nog wat andere) is dit ook het geval bij de Vox, Line6 en de DigiTech? Of zitten die anders in elkaar?

Thx