Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 173
  1. #121

    Standaard

    Dank je!
    If you can't get great sounds out of this guitar you need to get yourself guitar lessons.

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juli 2005
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    142

    Standaard

    wat is het hier in een keer stil :cry:

  3. #123
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 augustus 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    18

    Standaard

    Ik vind dit een ontzettende goede thread.

    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Het lijkt je allemaal zo simpel af te gaan, respect hoor.

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    De vaart zit er nog altijd goed in....
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  5. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amon
    De vaart zit er nog altijd goed in....
    :-p

    Ik ben grofweg 80% van de afgelopen maand niet thuis geweest, dus voortgang op deze projecten (en op de baritone die eerst af moet) zit er niet echt goed in. Irritant, misschien ironish (de zomer komt, en de tijd is weg), maar het is nu eenmaal zo.

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    367

    Standaard

    ziet er goed uit!!!!! Ben benieuwd naar de rest.
    Als ik dit eerder had gezien had me een hoop hoofdpijn gescheeld :wink: Ben zelf ook bezig met een tele :-D

  7. #127
    Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2005
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    47

    Standaard

    Geweldig wat Mattia hier allemaal laat zien.
    Met veel plezier heb ik de thread gelezen en heeft het mij voldoende inspiratie gegeven om ook eens een eigen gitaar te gaan bouwen. IN eerste instantie zal ik de hals kopen en de rest zelf doen. Een tele lijkt me aardig model om eens mee te beginnen.

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Hallo Mattia,

    Ik volg je strat en tele project al even en heb inmiddels een hoop ideeen opgedaan voor de bouw van m'n eigen gitaar. Je modelletje om het fret-board te frezen vind ik onwijs. Ik ga proberen 'm nog iets aante passen en er dan een scalloped neck mee te maken. Daarna Jumbo fretten erop etc. Tevens ga ik een compoundradius proberen te maken van 10" naar 16"en dan nog eens gescalloped ook. Ik ben momenteel begonnen de nodige mallen te maken.

    Wat ik eigenlijk graag van je wil weten, is waar je de robo-sander vandaan hebt. Is die zo bij een bouwmarkt te bestellen? heb je misschien een adresje voor me?

    Groeten,

    Branko

  9. #129

    Standaard

    hee mattia super vet! erg handig voor mn H/H strat project...

    vraagje:hoe kan ik zonder zo'n afrond vrrees de randen van mn body toch goed gelijk afronden?
    Ajuus...

  10. #130

    Standaard

    Branko: Robo Sander is uit de VS, van StewMac besteld. Hier nog nergens gezien.

    Rammer: met oefening? Als je een bovenfrees hebt, gewoon bitje kopen, klaar. Verreweg het minste werk, en het meest betrouwbare. Anders zou ik het ongeveer net zo aanpakken als bij de hals: markeren, eerst 45 graden hoek eraf, dan twee kleinere vlakke stukken ertussening, en met wat schuurpapier afwerken. Of 'gewoon' met een vijl.

    Enfin, hopelijk komt het deze maand allemaal af. We zien wel. Het weer zit nu echt niet meer mee, maar er is ook niet zo gek veel meer werk te doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top