Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    Ik ga morgen vroeg naar Tunesie en nu wou ik mijn gitaar meenemen.
    Nu kreeg ik nu pas te horen dat je de reis firma moest bellen om te vragen of dat kan en mag :S Want ik wil hem mee als hand bagage.
    Hoe zit dit nu allemaal?? want ik wordt ten eerste gek van dat ik info te laat krijg. En ten tweede als ik een week geen gitaar kan spelen (ik ben verslaafd :smile: )

  2. #2

    Standaard

    er zijn van die kleine reisgitaartjes, die kan je zoiezo meenemen als handbagage... een normaal formaat gitaar verschild heel erg, de ene keer mag het, de andere keer niet
    succes!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Je kan idd een 3/4 gitaar proberen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2001
    Locatie
    Uden
    Berichten
    597

    Standaard

    nou ik ben dus een paar weken geleden naar Zuid Afrika geweest met de KLM en ik mocht mn electrische NIET meenemen als handbagage, dus toen heb ik m in mn akoestisch gitaarkoffer gedaan en allemaal kleren erin gelegd als bescherming, toen heb ik m bij de gewone bagage gedaan en gevraagd of ze er een 'Fragile' sticker op wilden plakken.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    316

    Standaard

    Op 2002-08-19 18:34, schreef Grandma_Placenta:
    nou ik ben dus een paar weken geleden naar Zuid Afrika geweest met de KLM en ik mocht mn electrische NIET meenemen als handbagage, dus toen heb ik m in mn akoestisch gitaarkoffer gedaan en allemaal kleren erin gelegd als bescherming, toen heb ik m bij de gewone bagage gedaan en gevraagd of ze er een 'Fragile' sticker op wilden plakken.
    Fragile betekent op Schiphol alleen maar dat je er niet met een heftruck over heen mag rijden. Gooien en schoppen doen ze dan nog rustig. Wat ik duidelijk wil maken: Ik weet hoe ze met de spullen daar omgaan, en mijn gitaar zal nooit door de handen van die barbaren gaan.....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2001
    Locatie
    Uden
    Berichten
    597

    Standaard

    ja dat had ik gemerkt, toen ik m terugkreeg zaten er allemaal krassen op die koffer..gitaar mankeerde gelukkig niks

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Ik ben ook naar Tunesië geweest en ik mocht mijn gitaar niet als handbagage meenemen hij is te groot ik heb nog gebeld.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    Nou ik ben terug en ik heb geen grote problemen gehad :wink: Heen reis hadden ze hem achterin, achter de laatste rij stoelen neer gelegd. En op de terug reis zat hij lekker tussen de dijen van een mooie sterwardess :grin:

    Maar ik heb vandaag mijn mail gechecked (70 e-mailtjes heleboel troep) en daar zat ook een e-mailtje van transavia bij :sad:
    Ik had hun namenlijk ge-mailt.
    Ik citeer :

    'Geachte heer Driessen,

    In antwoord op uw e-mail van 19 augustus jl. het volgende.

    Uw muziekinstrument kunt u niet als handbagage meenemen in de cabine. U kunt deze echter wel zo goed mogelijk inpakken en bij de check-in balie afgeven zodat men deze als afwijkende bagage kan behandelen. Vervoer geschiedt op eigen risico.

    Wij hopen dat wij u met dit antwoord van dienst zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,



    Transavia Customer Contact Center



    GEZEIK (eigen inbreng :smile: )

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maddie86 op 2002-08-27 15:46 ]</font>

  9. #9

    Standaard

    Heb een tegengestelde ervaring:

    Stennis schoppen bij de incheckbalie. Als je bek maar groot genoeg is kom je een eind. Ze willen het niet maar per jaar gaan er uiteindelijk 1000-en gitaren als handbaggage mee. Geen enkele gitarist ziet jijn gitaar graag in het baggageruim verdwijnen e in de cabine is er echt genoeg plaats.

    Wisten jullie trouwens dat de vormgeving van de Musicman Stingray is ontwikkeld met als eis dat hij in een luchthavenbaggagekluis moest kunnen passen?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2002
    Locatie
    Didam :dance:
    Berichten
    3.397

    Standaard

    nee :grin:

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fluffy op 2002-08-27 20:46 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top