Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 61
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    ik heb liever dat je richting Rotterdamn komt met 400 euro en mijn Marshall cab meeneemt :-D





  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    zo....
    vandaag begonnen, hout gekocht, 18 mm meranti multiplex,
    afmetingen en gezaagd, de afmetingen worden 75(h)x50(b)x36(d) .... en ja, het worden staande cabs, ik ga voor de 4x12 maar dan doormidden gezaagd
    Volgende week (ja ja ..weekend project) gaan we de boel in elkaar schroeven, daarna flightcase materiaal kopen, speakers uit de oude Marshall kast ....
    prognose: weekje of 4

    nog een vraagje: is er iemand die zijn kast binnenin geisoleerd heeft, en zo ja: waarom ?


    Foto's volgende week





  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2003
    Locatie
    Midden in de Ooypolder
    Berichten
    2.868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roadkill
    nog een vraagje: is er iemand die zijn kast binnenin geisoleerd heeft, en zo ja: waarom ?

    Ik doe het nooit, ik vind het zonder isolatie mooier klinken maar ik zoek altijd een beetje "een houten kraakgeluid".

    Met isolatie klink wat "droger", misschien dat jij het wel mooier vind. Het is zo uitgeprobeerd; 1 van de speakers er uit en een matje steenwol tegen de achterkant "frotten" en spelen maar....
    "Echte mannen spelen een Les Paul op een Marshall...."

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Is meranti niet heel hard hout?Is dat wel geschikt voor cabs?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2003
    Locatie
    Zwartewaal, The Netherlands
    Berichten
    3.275

    Standaard

    Wat doe je met die lege 4x12?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    896

    Standaard

    Normaal maranti is hard ja, daar maken ze ook kozijnen van e.d. Maar je hebt ook maranti multiplex, dat is zeg maar het 'rooie' multiplex wat je bij de gamma kan halen.

    Dat plaatje berkenmultiplex die ik vandaag heb aangeschaft om ook een cabinet te maken (dank je AART voor je reactie in dit topic, het heeft goed geholpen ) kostte me 70 euro, de maranti versie was 45 euro.

    Nu moet ik nog de tolex en speakerdoek bestellen, dan kan ik de tussentijd alvast mijn buren waarschuwen :evil: :lol:

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    die lege 4x12 staat te koop

    t.e.a.b :wink:





  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    896

    Standaard

    OMG dit is echt TE erg...

    Ik had dus een tripple post zoals jullie kunnen zien, dus ik denk laat ik die relpies verwijderen, is opeens het hele topic weg... en nu, 15 minuten later is hij er 'opeens' weer..

    Snapt iemand hoe dit werkt? Ik zou graag weten hoe ik hiermee om moet gaan.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    ik heb idd nog staan dubben bij de berken en meranti .... ik vond het prijsverschil wel behoorlijk, bouw 2 kasten dus ik heb wel wat nodig... Navraag bij verschillende " kenners" leverde op dat het niet veel zal uitmaken, tenzij je een overdreven t0ne snob bent :wink: Ik ga metal op vol volume spelen dus ....lekker belangrijk.
    Lijkt me trouwens wel leuk om een keer 2 cabs van verschillende houtsoorten naast elkaar te beluisteren ..





  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 januari 2005
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostBaksteen
    OMG dit is echt TE erg...

    Ik had dus een tripple post zoals jullie kunnen zien, dus ik denk laat ik die relpies verwijderen, is opeens het hele topic weg... en nu, 15 minuten later is hij er 'opeens' weer..

    Snapt iemand hoe dit werkt? Ik zou graag weten hoe ik hiermee om moet gaan.
    dubbelposts kan je voorkomen:
    post gewoon je post, dan staat er 'kan pagina niet weergeven', druk je vernieuwen, dan staat er 'geen actie aangegeven', dan ga je naar je openbare profiel (dus niet waar je je profiel kan aanpassen), dan druk je op alle berichten van [naam] weergeven, dan staat er bovenaan je laatste geposte bericht, dan ga je naar dat topic, et voila!
    www.freewebs.com/deedeeguitar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dude
    gitaren horen niet in een koffer, die horen als hoer klaar te staan om gepakt en gebruikt te worden...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top