Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    15 maart 2002
    Locatie
    Den Burg
    Berichten
    63

    Standaard

    Gebruikt er hier iemand 'Cakewalk Guitar Tracks 2' of 'Pro'? Ik was wel benieuwd hoe deze programma's werken. Als ik het zo lees op Cakewalk.com hebben ze leuke functies; alleen werkt de demo van GT2 niet onder Winxp en is er dus geen demo van GTPro.

  2. #2

    Standaard

    ik werk wel met de reguliere Cakewalk, ideaal programma voor mensen die Cubase te omslachtig vinden (zoals ik).

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    15 maart 2002
    Locatie
    Den Burg
    Berichten
    63

    Standaard

    Yep ik heb ook gehoord dat de normale Cakewalk best aardig is.... Tocht lijkt me Guitar Tracks Pro beter: oa. ingebouwde guitar amp simulator, chromatic tuner, drum generator, een zootje effects, en erg gebruiksvriendelijk als ik hun website mag geloven.

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Boom
    Berichten
    11

    Standaard

    Op 2002-08-16 20:38, schreef InVein:
    Gebruikt er hier iemand 'Cakewalk Guitar Tracks 2' of 'Pro'? Ik was wel benieuwd hoe deze programma's werken. Als ik het zo lees op Cakewalk.com hebben ze leuke functies; alleen werkt de demo van GT2 niet onder Winxp en is er dus geen demo van GTPro.
    Zie ook mijn andere post in dit forum: Je kan de installatie van de demo van Tracks 2 onder XP forceren naar W98 compatibility door rechts te klikken op de install file, dan Properties, Compatibility, Run this program as... aanvinken en W98 selecteren.
    Geen garantie voor de stabiliteit natuurlijk, maar als het enkel is om even te testen...
    Succes,
    Guy

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top