Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard Marshall JCM800 halfstack info gevraagd

    eerst even poepen
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    anaal
    pokkel'n

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    zo, die is eruit, terug on topic:




    Ik ben erg tevreden over mijn Marshall JCM800 2x12 combo (100W Lead Serie), maar mis toch wel mn 2e kanaal. Vandaar dat ik altijd al veilinsites in de gaten hield naar een JCM800 met 2 kanalen. En ik denk dat ik vandaag zo'n advertentie gevonden heb:

    kijk hier maar


    Dit prijsje leek me wel aangenaam, misschien dat ikd an die 4x12 in zal ruilen voor een 2x12 oid, maar dat is voor latere zorg. Is deze prijs ook schappelijk, of gewoon normale prijs en kan ik hiervoor nog beter even verder zoeken? De amp mist 2 knopjes (potmeters doen het verde rnog wel) en de verkoper heeft me via mail laten weten dat hij van 1 buis kon zien dat er ' Philips' op staat, van de rest weet hij het niet, omdat hij dicht zit. Hieruit kan ik opmaken dat die buizen ook lang niet verwisseld zijn (ervan iutgaand dat hij die amp al een tijdje heeft: hij heeft hem nooit open gehad)


    Kunnen jullie wat meer over de amp vertellen (meer meningen is natuurlijk altijd beter) -> Marshall JCM800 Lead Series Head dus...


    Alvast bedankt,
    Jasper
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  4. #4

    Standaard

    lijkt me leuk. ik zat er aan te dneken om die set te kopen en de top weer te verkopen... :-)
    het lijkt me met een jcm800 nooit verkeerd. voral geen complete stack voor dat geld


    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    lijkt me leuk. ik zat er aan te dneken om die set te kopen en de top weer te verkopen... :-)
    het lijkt me met een jcm800 nooit verkeerd. voral geen complete stack voor dat geld


    Nocki

    Hier al een potentiele klant voor dat cabinet... :razz: :-D


    serieus: dat dacht ik dus ook, geen geld voor een halfstack. Heb hem nog even naar de verdere staat gevraagd: krakende potmeters, wat voor speakers en of hij de achterkant open kan/wil schroeven om te kijken naar de buizen.
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  6. #6

    Standaard

    Volgens mij is de prijs niet gek.

    Met cab en een 2-kanaals versie, is wel goed geprijsd. En als je de buizen moet vervangen kun je meteen je geluid verder tunen door verschillende te proberen :P
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 1024 tekens. (Maar das alleen bij mij!)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    Of ik verwissel ze even met die die in mn combo zitten en verkoop die combo met die (mogelijk) troepbuizen....


    Ach, eerst maar eens afwachten wat ie nog zegt en daarna gewoon even proberen en kijken of het zo al lekker klinkt.
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  8. #8

    Standaard

    realiseer je dus wel dat een 2kanaals JCM800 totaal anders klinkt dan een 1 kanaals..

    heb er zelf 1tje gehad (een 2 kanaals combo dan), die ik weer verkocht heb.. vond de scheur veel te dun en miste veel bas..

    blijkbaar had dit ook te maken met de eerdere types van de 2 kanaals versie.. (van voo r1985...) vraag dus even het serie nummer en kijk van welk jaar hij is..

    en zoek nog even op dit forum.. dr is meer dna genoeg over 1/2 kanaals JCM 800's te vinden

    Guitars -> Pedals -> Amps

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    die 2 kanaals vind ik ook maar niets. is nie echt the real thing !

    wat je zou moeten doen is voor 350/400 een JC120 op de kop tikken, en die A/Ben met je jcm800 212 !

    dan heb je echt 1 van de gaafste cleans, en overdrives die er zijn, en de mooiste chorus en ik vind het super stoer/stylie om 2 combo`s te hebben met 1 A/B switch !

    neem het eens in overweging zou ik zeggen

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Als je ziet voor wat voor een prijzen die dingen tegenwoordig weggaan, dan is dit zeker een mooie prijs.

    Jammer dat je voor dit soort dingen nooit veel tijd krijgt om te beslissen.
    Ik ben zelf redelijk tevreden over een vergelijkbare halfstack waar ik over speel, maar het moet wel JOUW geluid zijn, anders heb je er geen *** aan.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top