Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Ruilen?

  1. #1

    Standaard Ruilen?

    Iemand wil een Godin LGXT ruilen tegen mijn Gibson Les Paul Joe Perry, komt dat wat overeen? Ik heb er nog nooit op gespeeld, nog nooit op een Godin gespeeld en ik ken niemand in de buurt die eentje heeft of gehad heeft maar het lijken me wel leuke gitaren.
    Eens gaan kijken of niet?
    Jeanken

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Jouw Gibson lijkt mij waardevaster dan de Godin vanwege de naam Gibson. De Godin mag wel evenveel kosten qua nieuwprijs maar ik geloof niet dat ie zijn waarde behoud in tegenstelling tot jou Gibson
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    http://www.godinguitars.com/godinlgxtp.htm dit is die godin.

    persoonlijk vind ik die godin ronduit lelijk, en die gibson een werkelijke schoonheid. dat zou voor mij al reden genoeg zijn om die ruil niet plaats te laten vinden...maar ja, dat ben ik....

    succes met het vinden van een goed besluit!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    ik nam geneens de moeite om naar die Godin te kijken :razz:
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  5. #5

    Standaard

    Van ruilen komt huilen, zeker in dit geval. Niet doen dus! Spaar liever voor nog een erbij.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2004
    Locatie
    Grimbergen
    Berichten
    167

    Standaard Re: Ruilen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeanken
    Eens gaan kijken of niet?
    Jeanken
    Het kan nooit kwaad om naar een topgitaar zoals Godin te gaan kijken, ILO bestaat er niets beter. Speel er nu al 5 jaar op, heel divers, van de beste PUs ook, ebbenhouten toets, onklopbaar...
    Ketchup is a vegetable ! (FZ)

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    heiloo
    Berichten
    14

    Standaard

    Ik heb zelf een Artisan ST en dat is naar mijn mening de fijnste player die ik ooit in mijn bezit heb gehad.Echt een keeper.Dus wanneer je het doet om de rest of handelswaarde van de gitaar dan zou ik de Gibson houden,maar wanneer het gaat om bespeelbaarheid en kwaliteit zou ik de Godin in overweging nemen.
    ff wachten,mn dinnetje vraagt of ik nog koffie wil... ja lekker.o ja ik zou het ook wel eens leuk vinden wanneer ik die klote gitaren eens een keertje onder kontrole kreeg.

  8. #8

    Standaard

    Ik zou zeker de godin is proberen, laat anderen maar lekker merk gebonden blijven.
    Heb een lgx gehad, top gitaar maar niet mijn ding zeg maar. Heb nu een G4000 (godin) en die gaat nooit meer weg.

    Als er fender prs of gibson op die gitaren had gestaan was je waarschijnlijk het dubbele of meer kwijt geweest.

    Denk wel even goed na of je de piezo wel belangrijk vindt, nu zeg je misschien van wel maar mijn ervaring was dat je die in de praktijk nauwelijks gebruikt.

  9. #9

    Standaard

    Ik zou het niet doen voor de handelswaarde specifiek maar ik zou het stom vinden een gitaar te ruilen en qua waarde een pak te verliezen, waarschijnlijk ruil ik die later toch wel eens verder of probeer ik hem te verkopen en dan sta ik daar natuurlijk. Logisch dat je vooral naar klank kijkt maar stel dat je een gitaar koopt, mag nog zo goed klinken als hij wil, is hij maar een bepaald bedrag waard ga je er ook niet zoveel euro's extra aan geven omdat hij leuk speelt..

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    sjah of je hem wilt ruilen en qua waarde dat bepaal je lekker zelf maar.

    wat ik je wel kan vertellen is dat godin's echt super gitaren zijn. ik ben er nog geen een tegen gekomen die slecht speelde of klonk. echt super gitaren...
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top