Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Waar gaat dit heen?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    p r s wordt toch ook niet handgemaakt ofzo en als de klant vissen we toch vaak achter het net en kom je er als je er dan eentje hebt gekocht achter dat de idealist die dit merk starte het onlangs onderhands verkocht heeft en dat het dan ineens uit korea komt en de kwaliteit beneden alle peil is geworden maar de prijs het zelfde blijft...
    ging zo toch ook met fender en ook met die max gitaren of was dat een merk geboren uit onvrede met het feit dat hij na overname van zijn merk zijn logo niet meer mocht voeren ofzoiets.
    best een beetje onsamenhangend verhaal dit en ik heb echt de klok horen luiden maar die ver*%@#**te klepel waar zit die????

  2. #12

    Standaard

    sommige prs zijn echt custom gitaren dat zijn dan wel die peper dure,de rest is eigenlijk ook wel custom net als bv musicman en valley arts gitaren allemaal custom spul is maar in grotere getallen gemaakt.(dus wel handbouw)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Op 2001-10-09 17:57, schreef taylor:
    ik kan wel effe wat opsommen over prs

    duur


    wat wil je nog meer weten over prs?

    haha......humor :grin:

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    Op 2001-11-02 11:41, schreef taylor:
    sommige prs zijn echt custom gitaren dat zijn dan wel die peper dure,de rest is eigenlijk ook wel custom net als bv musicman en valley arts gitaren allemaal custom spul is maar in grotere getallen gemaakt.(dus wel handbouw)
    bestaat valley arts nog?

  5. #15

    Standaard

    nee niet meer(dat ik weet) later is dit samen gegaan met samick(maar wel onder de naam valleyarts verkocht en samick bleef samick)) ik heb net en paar weken terug eentje overgekocht van iemand jesus wat zijn die dingen goed zeg.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    ik d8 dat valley arts iets te maken had met MXG of lul ik nu maar wat......

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    ja ik heb nog ff gekeken en op website van feedback staat dat mxg gebouwd worden door de makers van het vroegere amerikaanse topmerk valle arts.


    ps. wat heb je voor die gitaar van je betaald?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top