Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 57 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 569
  1. #1

    Standaard Pedalendag 4 !!!!!!!!!!!!!!!

    Op verzoek van Seymour paul en Lucky maar met niet minder liefde geplaatst :-D :


    Gentlemen ! Het zonnetje schijnt weer, er zit weer groen aan debomen, het begint te kriebelen: tijd voor een nieuwe Pedalendag ! De vierde editie zal net als vorige keer weer in Oegstgeest plaatsvinden, onder de bezielende leiding van de heren Lucky en Seymour Paul (Luca en Michel).


    Voor de goede orde zal eerst geïnventariseerd worden welke zondag iedereen het beste schikt.
    De keus is uit:

    5 juni
    12 juni
    19 juni

    De opzet zal grotendeels gelijk zijn aan die van vorige keer, dus zowel wat shootouts als kleine presentaties en een vrije indeling, verdeeld over twee ruimtes.
    Iedereen die geïnteresseerd is kan hier reageren. Vermeld de datum/data die je kan, wat je hebt of meeneemt.
    Volg dit topic voor nadere info, later zal iedereen weer via mail op de hoogte worden gehouden.


    Disclaimer:
    Dit initiatief komt van gebruikers van het gitaarnet.nl forum en heeft in organisatie niets te maken met gitaarnet.nl
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2005
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    1.215

    Standaard

    5 juni!

    Weet niet helemaal zeker of ik kom. Kheb maar 1 pedaaltje nu de Bassman heeft de geest gegeven.

  3. #3

    Standaard

    Jij komt toch niet. Voorgaande keren kwam er ook al iets inferieurs tussen. :-D
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #4

    Standaard

    Qua data: Ik neem wel vrij als ik eventueel iets te doen heb.

    Qua pedalen.....
    De Keio Synthesizer Traveller gaat in elk geval mee. Over de Morley Oilcans durf ik nog steeds niets te zeggen :cry: . Verder uiteraard m'n RM octavia clone. Verder loopt er nog een projectje met Bram Versteeg wat op die tijd echt wel af zal zijn.

    Op pedalendag 3 zijn de Phasers en chorussus geloof ik een beetje achergesteld. tijd viir een goedmakertje?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Zolang het een zondag is kan ik heel vaak wel. Dus geen probleem.


    Deze keer moeten we zorgen dat er genoeg true-bypass boxjes zijn, voor de pedalen die dat niet zijn.

    Ik zal weer wat meenemen, heb die Cosmosound nu en tzt ongetwijfeld weer wat ander leuks
    Onder de streep.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2003
    Locatie
    Hazerswoude
    Berichten
    541

    Standaard

    datum maakt niet echt uit...
    qua pedalen heb ik helemaal niks meer. Maar ik wil graag komen om evt. wat te testen

    @groovyb3
    Bassman stuk? wat is er mis mee? IK heb trouwens donderdag ook over een versterker van de ampman gespeeld. Heerlijk geluid, was ook een bassman versterker maar dan in een andere kast.

  7. #7
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Ja, iedereen begon al weer zo te zeuren, het moest er maar weer van komen :wink:

    @Robbert: TB loops of A/B boxjes staan op mijn verlanglijstje. Eén en ander zal afhangen van hoe groot de shootouts gaan worden.
    Je tip van vorige keer om bij de lijst van pedalen ook de eigenaars te vermelden heb ik trouwens ook in mijn oren geknoopt.

    @sas: ik weet niet of je nog toegelaten gaat worden na je afmeldingen voor editie 2 en 3
    Nee, bijna pedaal-loos of niet, je bent welkom hoor ! Kut van je amp :cry:

    @Dirrukie: phaser is vorige keer inderdaad in de soep gelopen. PM7-fan als ik ben wil ik die eigenlijk nog wel een keer de sporen geven na mijn half mislukte demo op Pedalendag 2.
    Gebrek aan phaser shootout kwam trouwens mede doordat zoveel mensen later kwamen dan gepland doordat de nieuwe wijk nog niet op alle kaarten stond; dit jaar zulen we proberen iets meer van een routebeschrijving te maken. Het blijft ieders eigen verantwoordelijkheid natuurlijk en ik heb niet zo veel zin om de route volledig met de auto te gaan uitstippelen, maar we doen ons best.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2003
    Locatie
    Zeewolde
    Berichten
    897

    Standaard

    Ik kom graag. 5 juni of 19 juni zijn wat mij betreft OK.
    Ik heb:
    Red Snapper (4 knops),
    T-Rex Alberta
    Wylde overdrive
    Sparkle Drive
    ChoralFlange
    MXR Microamp

    Ik hoop tegen die tijd mijn 19" rack klaar te hebben, met daarin ook de GCX. Als er interesse is, kan ik dat ook meenemen.
    Als iemand met mij mee wil rijden, graag een PM. Ik kom langs Almere en Amsterdam
    All I need to get me high
    Is stand next to my amplifier
    - Paul Gilbert

    Te koop:
    Haar Telecaster, Swamp ash, birdseye maple nek en Brazilian rosewood toets.
    Marshall 6101 LE
    Ibanez PT707 phaser incl. doos

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2003
    Locatie
    Hazerswoude
    Berichten
    541

    Standaard

    Ik wil mijn versterker evt. wel meenemen. Ik woon toch redelijk dichtbij. Het is een Mesa caliber 50+.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.450

    Standaard

    dudez!!!

    ja ja...dat wordt weer een groots feest!
    wat meer ruimte voor de overschillende onderdelen...minder geprop....
    gaat goed worden.


    sas, wat is er aan de hand met die amp...wat heb je er mee gedaan?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top