Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Discussie: VOX?

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    18 september 2001
    Locatie
    Bornem (B)
    Berichten
    42

    Standaard

    Bij de muziekwinkel radden ze me een VOX 15watt met Celestian speakers aan voor ongeveer 186 EURO. Ik zou als gitaar een Yamaha RGX121S nemen (hum sin hum). Is dit een goede keuze, heeft iemand ervaring met dit merk? Alvast bedankt!

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    22 september 2001
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    95

    Standaard

    Ligt eraan wat voor muziek je speelt.
    Ik ben zelf niet zo gek van Vox, maar ja ik heb ook een Marshall AVT100. Wat die gitaar betreft is het wel een oke gitaartje.

  3. #3

    Standaard

    Vox heeft een mooi geluid. Maar met deze 15 watt ga je veel missen, er zijn betere. Neem er een met buizen, ik geloof dat een cambridge dit heeft en die is goed te betalen is en hij klinkt superrr.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Hoeveel watt heeft de cambridge dan?

  5. #5

    Standaard

    30 watt, dat is ook niet veel maar je kunt er beter mee uit de voeten dan met een 15 watt versterker.

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    18 september 2001
    Locatie
    Bornem (B)
    Berichten
    42

    Standaard

    En hoeveel mag dat dan wel kosten? Het gaat er mij vooral om om nu nog geen dure Marchall te kopen, maar te wachten tot ik beter kan spelen (en er dan vakantiewerk voor doen of zo). Het is dus gewoon om op mijn kamer te spelen. Ik zou vooral rock, metal en die dingen spelen.

  7. #7
    Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2001
    Locatie
    bij zaandam
    Berichten
    41

    Standaard

    En hoeveel mag dat dan wel kosten? Ik zou vooral rock, metal en die dingen spelen.
    [/quote]
    De vox cambridge 30 is zo een 1000 gulden nieuw. maar k heb nog geen 2e hands gekocht.

    Kweet niet of dit jouw eerste advies is dat je hebt gekregen, maar probeer eerst bij zo veel handelaars en mensen langs te gaan.
    verbreed je uitzicht... dan ga je vanzelf beter kijken... en wie speelt er vox??-> de beatles hebben er zelfs nog opgespeeld in het begin, dus is t goed spul. kwil m zelf ook kopen om zijn britse geluid(en dat kan ook best metal achtig wezen) dus naar mijn idee is t goed spul...

  8. #8

    Standaard

    Gitaar is wel okee. Als oefenamp zou ik kiezen voor een 10/15 watter maar dan goekoper. Er is voldoende goed spul te koop van rond de 200 piek. Wil je gaan optreden dan is een 15 watter helemaal niets. E.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Je zei dat je rock en metal speelt, dan is een Vox geen logische versterker. Zoek dan iets in de buurt van een Marshal Valvestate, dat zijn goede beginner versterkers en niet te duur voor zover ik weet.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Ik heb hem laatst uitgeprobeerd. Ik hou op zich wel van het voxgeluid. Maar die 15w die lag gewoon niet echt lekker. Ik kreeg er weinig goeds uit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top