Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard

    hallo, ik wil graag een voorversterkertje in mij gitaar bouwen (voor wat extra punch,ik maak hem dus passief) in het boek de gitaar staat daar een klein schematje van in, maar ik wil er meer over weyten, weet iemand een site waar ik dat kan vinden.

  2. #2
    vinni
    Guest

    Standaard

    Je bedoeld waarschijnlijk "ik maak 'm actief"...tja....EMG heeft een aardig pre-amp...instelbare boost toch + 20DB...in ocmbinatie met de diversie actieve toonregelingen van EMG moet dat aan jou wensen voldoen.

    Groet,
    Vinni

  3. #3

    Standaard

    Op 2002-08-04 23:05, schreef vinni:
    Je bedoeld waarschijnlijk "ik maak 'm actief"...tja....EMG heeft een aardig pre-amp...instelbare boost toch + 20DB...in ocmbinatie met de diversie actieve toonregelingen van EMG moet dat aan jou wensen voldoen.

    Groet,
    Vinni
    nou, ik wil dus zelf een voorversterkertje maken (net zoals zelf een amp maken).
    Ze beschrijven dit in de gitaar met een printplaatje en de benodigdheden, maar ikwil er meer info over hebben (ervaringen, mogelijkheden etc.)

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    kijk das al een stuk beter, iemand nog andere sites??

  6. #6

    Standaard

    niemand meer???

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.214

    Standaard

    He B-Force, kan je dat niet ff inscannen?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    je kan ook passieve elementen gebruiken met een voorversterker

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Je wilt dus actief gaan ipv passief. In dat gitaar boek staat een heel leuk voorbeeld, maar daar heb je dus wel een 9 volt adapter voor nodig als het goed is.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    ik heb dat ding gebouwd(met hulp van me pa, die kan beter solderen...:wink heb hem alleen nooit in m'n gitaar gezet... heb wel me tremmelo veren eruit gehaald... maar heb hem er nooit ingezet... waraom wee ik eigenlijk niet.. komt nog wel een X.. maar het is nie duur... en valt best wel mee om te bouwen....eigenlijk best wel simpel

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top