Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard nagel diep ingescheurt

    net even geholpen met het vervoeren van een kast...krijg ik met een tyfusklap een half franse eiken kast op mijn vingers. Wijsvinger bloeden als een rund natuurlijk. en mijn nagel is tot m'n nagelriem ingescheurt...er zit nu een plijster omheen mar het zal er niet fraai uitzien?

    Mooi klote want ik kreeg net mason williams classical gas een beetje onder de knie

    Iemad tips om het genezingsproces zo goed en snel mogelijk te laten verlopen?

    Thanks

    PS is natuurlijk wel weer een goede oefening om met 4 vingers (dus zonder wijvinger) te fingerpicken. Windy & Warm ging na een paar pogingen al helemaal goed! nooit gedacht dat dat zo makkelijk zou gaan
    Te Koop: Blackstar HT Dual pedal

  2. #2

    Standaard

    ik ben maar flageoletten gaan oefenen :razz:
    Te Koop: Blackstar HT Dual pedal

  3. #3

    Standaard

    Succes !
    En idd gewoon oefeningen blijven doen. En niet te snel weer proberen je vinger weer echt te gebruiken, geen mason williams dus. :razz:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2004
    Locatie
    Okseldrecht
    Berichten
    954

    Standaard

    Terweil je naachel geneesd kan je efen oefenen met schreive. Beetersgap in elk gefal.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eroosch
    Terweil je naachel geneesd kan je efen oefenen met schreive. Beetersgap in elk gefal.

    waarom komt er als er een forum-update komt geen spellingscontrole bij?
    "The little boat gently drifted across the pond exactly the way a bowling ball wouldn't."

  6. #6

    Standaard

    hey niet zeuren .

    1. Ik ben ICT student

    2. ik heb een vinger minder (naja niet minder maar incapabel tot typen)

    logisch dat ik schrijf als een idioot


    oh trouwens ik ben maar gewoon met de duim, middelvinger, ringvinger en pink gaan spelen. Je hebt bijna alles zo weer onder de knie
    Te Koop: Blackstar HT Dual pedal

  7. #7
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Klote voor je nagel. Helemaal voor je oefening met Classical Gas, grappig dat je dat noemt. Toen ik dat nummer voor het eerst speelde op de gitaar herrinerde ik mij weer waarom ik acoustisch ben gaan spelen. Leuk nummer. Klote voor je.
    Misschine linkerhand techniek wat bijschaven in de tijd dat je rechts niet kan gebruiken (toonladders met plectrum ed.)

  8. #8

    Standaard

    mjah ik ga vanavond inderdaad maar eens wat toonladdertjes doen . Denk maar niet dat ik nu stop met spelen
    Te Koop: Blackstar HT Dual pedal

  9. #9

    Standaard

    Voorzichtig de ruwe randjes wegvijlen (en niet je nagel te dun maken he)
    Nagel kortknippen (mm-tje wit overlaten) en dan totdat de scheur eruit gegroeid is blijven rondlopen met een pleister eroomheen (niet het plakgedeelte op de nagel plakken!)

    het zal er gewoon uit moeten groeien, het enige wat je kunt doen is voorkomen dat je ergens achter blijft hangen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top