Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 42 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 411

Discussie: John Frusciante

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2005
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    1.458

    Standaard

    Ik vind John Fruscainte ook echt een vette gitarist :-D :-D .
    Voor mij is hij echt de beste. En over zijn solo's valt echt niet te klagen. Ik weet niet of iemand de dvd Of The map heeft, maar de solo in if you have to ask vind ik echt SUPER

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2003
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    119

    Standaard

    ja ik heb hem en die solo is inderdaad echt cool. Maar ik vind dat ie live al zn solo's erg cool doet. Veel gevoel erin een geen twee keer dezelfde solo

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2004
    Locatie
    De ark van stekeltje
    Berichten
    368

    Standaard

    nou sorry hoor maar ik vind het geluid van john op live at hyde park echt een beetje bagger(meestal) en zijn solo's zijn op die cd ook niet echt bepaald om super te noemen :-? hoewel hij op live at slane castle best wel redelijke solo's heeft :P

  4. #14

    Standaard

    Idd, Slane castle is beter. Op off the map zitten in John's solos heel wat [understatement] minder zuivere [/understatement] nootjes. Ook het totaalgeluid op Slane is beter. John is wel supersnel op off the map, hij wisselt soms in 1 nummer wel 10 keer tussen een strat en een tele :wink:,leuk gemonteerd.

    Weet iemand of de opnames van RHCP op de uitmarkt (1990 dacht ik) op ergens op een DVD staan, met Flea in een broek gemaakt van pluche knuffelbeesten?

  5. #15

    Standaard Re: SUPER

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelte
    niet de beste solo's
    zegt ie :-? Dan was jij zeker alweer vergeten wat goede solo's zijn

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RUIS
    [understatement] minder zuivere [/understatement] nootjes. Ook het totaalgeluid op Slane is beter.
    Toch vind ik off the map 500 keer beter. Ik bedoel. Wat maken die minder zuivere nootjes nou uit. Ooit naar Jimmy Page geluisterd? Die maakte ook immens veel foutjes, maar toch 1 van de betere gitaristen

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2004
    Locatie
    De ark van stekeltje
    Berichten
    368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RUIS

    Weet iemand of de opnames van RHCP op de uitmarkt (1990 dacht ik) op ergens op een DVD staan, met Flea in een broek gemaakt van pluche knuffelbeesten?
    Ik snap niet echt de vraag maar in ieder geval speelt flea in een broek met knuffels in de clip van Higher ground

  8. #18

    Standaard

    Ze speelden in 1990 op de uitmarkt en toen werden ze toch aangekondigd door zo'n miep die al van het podium gemept werd voordat ze klaar was

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2002
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    858

    Standaard

    ik heb wel een paar filmpjes van dat optreden, maar geen dvd..Die bestaat volgens mij ook niet, tenzij je hem zelf zou maken natuurlijk

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2005
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    1.458

    Standaard

    heeft iemand van jullie wel eens het filmpjes gezien met de rhcp en snoop dogg. De rhcp speelt eerst het nummer scartisseu en dan gaat snoop dogg jammen/rappen. Is echt een heel vet fimpje.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top