Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21

    Standaard

    gambale ken ik niet, ken alleen een video en dat ging weer over het modes gelul....

  2. #22

    Standaard

    hmm moet je toch eens luisteren ik vind wel goed.

    die video,s zijn bagger(maar dat zijn ze allemaal)

  3. #23

    Standaard

    ik zag bij toeval die jakkerman een keertje spelen in een kroegje in utrecht. viel me zeeeer tegen mag ik wel zeggen. maar dr zaten genoeg fans in de 'zaal' die dr enorm op kickten.
    het was niet goed omdat het niet interactief was en omdat hij zijn solo's niet of nauwelijks opbouwde.

  4. #24

    Standaard

    ja ik heb hem ook 1 keer in utrecht gezien nou eigenlijk nie,het was in het pothus en het voorprogramma dat was nie echt wat dus zijn we utrecht in gegaan tot dat jakkerman zo spelen dat was geen goed idee want toen we weer terug waren was het natuurlijk allemaal voorbij.ik heb nog wel effe gesproken hij vroeg wat vond je er van ik zo van weet nie(toen 1 beetje verder gelult over gitaristen enzo)leuk gesprek wel, een apparte kerel.

    maar ik was toen niet in utrecht special voor hem het was toevallig dus.....

  5. #25

    Standaard

    ja ik ook in pothuys toevallig ik ging kijken naar iemand anders, toen bleek dat niet door te gaan en hij te spelen.

  6. #26

    Standaard

    hmm it's a small world.


  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Volgens mij zijn jullie buren.... :wink:

  8. #28

    Standaard

    Roland JC-120 = het toppunt van clean.

    Of gewoon een goede fender

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top