Ik ben vandaag naar Friesland gereden om twee buizen-versterkers te bezichtigen. Hiervoor heb ik 5 uur in de auto gezeten. Ik had in eerste instantie interesse in een JCm800 2205 en eventueel een Bedrock 100 Head. Beide versterkers klonken goed. Vooral de Marshall klonk heerlijk rauw, echter (!!!!) beide versterkers vertoonden problemen. Bij de Bedrock viel het geluid af en toe weg en de input-jack van de Marshall stoorde af en toe. Kortom, ondanks dat ik duidelijk via de telefoon had gevraagd of alles goed functioneerde bleek (na aankomst) toch het een en ander aan de hand te zijn. Uiteindelijk zakte jij naar 325 euro voor de Marshall. Ik twijfelde, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik heb geen idee wat ik voor een reparatie van de input-jack kwijt ben en hoe lang ik daarop kan gaan zitten wachten (misschien moeten er wel onderdelen uit Amerika worden besteld...), daarnaast had ik een deal met hem voor 375 euro voor een goedwerkende (!) top. Ben ik stom dat ik 'm niet heb gekocht voor 325 euro? Ik baal uiteindelijk behoorlijk....Ik heb 5 uur ervoor in de auto gezeten!!