Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2004
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    128

    Standaard ==[MEDIAEVAL CONTEST]== ResNovae - The Crown of England

    Mijn inzending voor de mediaeval-contest is geïnspireerd op de middeleeuwse muziek van rond de tijd van Henry IV en draagt toepasselijk de naam: The Crown of England

    http://home.tiscali.nl/dejong.e/The%...%20England.mp3

    Wegens afstudeerperikelen ben ik deze keer vroeg met inzenden, maar iemand moet toch het spits afbijten..

    Commentaar is uiteraard meer dan welkom.
    Tot bloedens toe...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    259

    Standaard

    Ik vind het supervet maar ik heb toevallig net bij muziek geleerd dat er alleen eenstemmige muziek is of met de 5 erbij :P niet dat dat boeit ofzo..
    ...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    259

    Standaard

    in de middeleeuwen*
    ...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard



    WOWWWW!

    Dit vind ik dus knap! Ik vind het al knap als je zoiets kunt spelen, maar om tot zo'n (behoorlijk authentiek klinkend) stuk te komen, daar neem ik welgemeend mijn pet voor af!

    Oké: puntje van opbouwende kritiek: het klinkt soms wat rommelig qua spel en compositie, maar dat is echt ondergeschikt aan hetgeen ik hierboven al beschreef: erg knap gedaan. Ik begrijp hieruit dat je kennis hebt van muziektheorie om tot zulke partijen te komen?

    Ik ben bezig met mijn compositie, maar dat valt niet mee als je alleen weet hoe je een bluestoonladder moet spelen en verder geen enkel besef hebt hoe muziek theoretisch in elkaar zit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    't Verre Oosten
    Berichten
    3.697

    Standaard

    Schitterende inzending! :P Mooi geluid heb je, en je hebt het stuk mooi opgebouwd
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Ik hou van je Roy.........Wil je met me trouwen?
    Without music, life would be a mistake


    -
    Nietzsche



  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik vind t knap gedaan hoor! Ik vind het wel een beetje climaxloos maar dat was die tijd ook :razz: ! ik doe je het niet na!
    Ik ben ook maar begonnen met mijn nylonsnaar "Gitaar voor in het kampvuur" stof af te blazen maar het valt allemaal niet mee! :-(
    Te koop: Boss GT-6

    Clippies Mijn muziekjes

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2004
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    128

    Standaard

    Heren, dank voor de reacties!

    @Stratman:
    Het is inderdaad hier en daar wat rommelig, maar dat krijg je ervan als je een wat klassieker stuk probeert in te spelen met kortere nagels dan normaal!
    In een grijs verleden ben ik begonnen met gitaarspelen met een klassieke opleiding en daar pluk ik nu nog de vruchten van. Misschien kan je eens wat naar klassieke muziek luisteren, want daar kan je qua opbouw een hoop ideeen opdoen (ikzelf heb Rachmaninov, Giuliani en Shostakovic gebruikt).
    Tot bloedens toe...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top