Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 132 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 1314
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
    Tellen bassen ook mee? Ik heb een paar weken geleden en Richwood P-Bass gekocht, voor E150!!! Dit is gewoon het beste wat je kan krijgen onder de 200 euri' s
    vertel er eens wat meer over? welke stijl speel je? hoe is het geluid? bespeelbaarheid?
    foto's?

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
    Tellen bassen ook mee? Ik heb een paar weken geleden en Richwood P-Bass gekocht, voor E150!!! Dit is gewoon het beste wat je kan krijgen onder de 200 euri' s
    vertel er eens wat meer over?
    bespeelbaarheid? sound?
    foto's?

  3. #33

    Standaard

    Ik ben wel geïnteresseerd in die Tele's. Maar ik heb even een vraagje! Ik zou ook héel graag de hals schuren, ik heb dat nog nooit gedaan, kun je zeggen hoe je dat hebt gedaan, en met bv wat voors schuurpapier precies?

    Alvast bedankt!
    Gear:
    -Heritage H150CM Ultra (gemaakt door oud gibson medewerkers in de Kalamazoo fabriek USA)

    -Roland Cube 60

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin-D
    Ik ben wel geïnteresseerd in die Tele's. Maar ik heb even een vraagje! Ik zou ook héel graag de hals schuren, ik heb dat nog nooit gedaan, kun je zeggen hoe je dat hebt gedaan, en met bv wat voors schuurpapier precies?

    Alvast bedankt!
    Gaat met heel fijn schuurpapier, evt. nat.
    Ook leuk spul : Scotch brite van 3M, soort bruine schuurmatjes, lijkt op dat spul op een schuursponsje. Dat spul slijt bij gebruik en gaat dan steeds fijner en gladder schuren.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2005
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    1.215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin-D
    Ik ben wel geïnteresseerd in die Tele's. Maar ik heb even een vraagje! Ik zou ook héel graag de hals schuren, ik heb dat nog nooit gedaan, kun je zeggen hoe je dat hebt gedaan, en met bv wat voors schuurpapier precies?

    Alvast bedankt!
    Ik ben begonnen met 400grit, totdat de lak grotendeels verdwenen was. Daarna 600 grit totdat bijna alles weg was. 800 grit voor de laatste stukjes en dan staalwol om alle krassen weg te werken.

    Zorg wel dat je constant over de gehele hals gaat, dat je er geen putten in schuurt.


    @iam: even over je vraag over de topload bridge, het geeft vrijwel geen invloed verder. Ik heb nog geen verschil in sustain kunnen hoor iig, want hij heeft evenveel sustain als m'n Strats en dat is behoorlijk veel

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2005
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    1.215

    Standaard

    Trouwens, voor zover ik heb kunnen vinden is Richwood het goedkoopst bij www.muziekhandeljoosten.nl
    Internetprijs van mijn Tele was daar 142 Euro. Daar komt dan nog wel 5 Euro orderkosten bij en 10 Euro verzendkosten. Ben je voor 157 Euro klaar.
    Erg fijne en snelle service.

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovyB3
    Ik ben begonnen met 400grit, totdat de lak grotendeels verdwenen was. Daarna 600 grit totdat bijna alles weg was. 800 grit voor de laatste stukjes en dan staalwol om alle krassen weg te werken.
    Nu nog je body op gaan schuren net zoals Jeff Beck :P

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2005
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    1.215

    Standaard

    Nah ik hou niet van Jeff Beck

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovyB3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin-D
    Ik ben wel geïnteresseerd in die Tele's. Maar ik heb even een vraagje! Ik zou ook héel graag de hals schuren, ik heb dat nog nooit gedaan, kun je zeggen hoe je dat hebt gedaan, en met bv wat voors schuurpapier precies?

    Alvast bedankt!
    Ik ben begonnen met 400grit, totdat de lak grotendeels verdwenen was. Daarna 600 grit totdat bijna alles weg was. 800 grit voor de laatste stukjes en dan staalwol om alle krassen weg te werken.

    Zorg wel dat je constant over de gehele hals gaat, dat je er geen putten in schuurt.


    @iam: even over je vraag over de topload bridge, het geeft vrijwel geen invloed verder. Ik heb nog geen verschil in sustain kunnen hoor iig, want hij heeft evenveel sustain als m'n Strats en dat is behoorlijk veel
    Vraagje over je nek. Heb je ook de nek aan de fretkant geschuurd? Je zei namelijk als ik me goed herinneren dat er aardig wat lak op het maple zat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  10. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovyB3
    Trouwens, voor zover ik heb kunnen vinden is Richwood het goedkoopst bij www.muziekhandeljoosten.nl
    Internetprijs van mijn Tele was daar 142 Euro. Daar komt dan nog wel 5 Euro orderkosten bij en 10 Euro verzendkosten. Ben je voor 157 Euro klaar.
    Erg fijne en snelle service.
    Welke tele heb je?
    Bij http://www.stijlvorm.nl/ zelfde prijs. Wordt-ie ook top afgesteld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top