Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 132 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 1314
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Ik heb zelf ook een Tele:



    Ik ben er uitermate tevreden over, maar er is 1 ding dat me dwars zit: de tuners! Die zijn echt bagger, volgens mij van plastic, dus heb ik een nieuw setje aangeschaft:

    De linkse dus.
    Het probleem is alleen het monteren. Dat ga ik niet zelf doen, dat kan ik neit, maar het zit hem in het aantal schroefgaatjes. Bij de originele tuners is het systeem anders dan bij de nieuwe (ik hoop dat dat een beetje te zien is). Is het mogelijk om die nieuwe tuners er toch op te zetten zonder dat je teveel gaten gaat krijgen?

  2. #22

    Standaard

    Ik heb een schijthekel aan appreciation threads alsmede aan veel te goedkoop gefabriekte gitaren......

    Maar als eenGroovyB_sash met dit soort opmerkingen aankomt betekent het toch echt dat ik misschien een mening moet gaan herzien
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franc
    Heb van de week het goud van de hardware gepoetst:
    Hoe doe je dat? (wil ik ook gaan doen)

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Dat heeft'ie gewoon met koperpoets gedaan, mits ik mij niet vergis. Het goudkleurige laagje is maar achterlijk dun namelijk.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
    Ik heb zelf ook een Tele:



    Ik ben er uitermate tevreden over, maar er is 1 ding dat me dwars zit: de tuners! Die zijn echt bagger, volgens mij van plastic, dus heb ik een nieuw setje aangeschaft:

    De linkse dus.
    Het probleem is alleen het monteren. Dat ga ik niet zelf doen, dat kan ik neit, maar het zit hem in het aantal schroefgaatjes. Bij de originele tuners is het systeem anders dan bij de nieuwe (ik hoop dat dat een beetje te zien is). Is het mogelijk om die nieuwe tuners er toch op te zetten zonder dat je teveel gaten gaat krijgen?
    mss had je toch beter hetzelfde type van tuners gkocht (maar van betere kwaliteit natuurlijk )

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iam
    ben ik nu toch weer aan het twijfeln of ik ófwel die p-bass neem ófwel die tele...
    (zou gaan bassen in de schoolband)

    ga toch aardig wat geld kwijt zijn (er moet nog een stagepiano en een boss harddiskrecorder ook aankomen :s)
    ha ik ook aan'twijfelen tussen een P-bas en een "stallion". heb nog niet veel vernomen over richwood vintage basses. iemand hier ervaring mee?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iam
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
    ...
    mss had je toch beter hetzelfde type van tuners gkocht (maar van betere kwaliteit natuurlijk )
    Ja nee duh:P ben ik nu ook achter. Ik vroeg ook niet om commentaar, maar om hulp.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iam
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
    ...
    mss had je toch beter hetzelfde type van tuners gkocht (maar van betere kwaliteit natuurlijk )
    Ja nee duh:P ben ik nu ook achter. Ik vroeg ook niet om commentaar, maar om hulp.
    mijn hulp is, verkoop die tuners (of wissel ze in)
    en koop andere

    als je wilt zien hoe het eruit ziet kijk eens goed naar de foto's van sash/groovyB3

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Ja hij heeft er Gotoh's in gezet. Die heb ik niet :wink: En ik weet niet of ik die voor een beetje prijs kan vinden. En, belangrijker: aan wie ik mn huidige (de "verkeerde") kwijt kan :wink:

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2003
    Locatie
    Middelrode City
    Berichten
    1.204

    Standaard

    Tellen bassen ook mee? Ik heb een paar weken geleden en Richwood P-Bass gekocht, voor E150!!! Dit is gewoon het beste wat je kan krijgen onder de 200 euri' s
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sicky61
    'hanx grootvoet!
    Gij Heerscht

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top