Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: Iemand een ESP/LTD?

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2002
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    3

    Standaard

    Ik speel zelf op een Jackson, Maar aangezien mijn reksysteem erg begint te groeien wil ik natuurlijk niet achterblijven met mijn gitaar. Ik zit zelf aan een ESP te denken maar heb geen ervaring met deze gitaren. Wie kan mij wat meer vertelen over b.v. de sound van zo'n gitaar?.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    heb zelf een kh-2, het beste ESP model als je het mij vraagt. Door de 2 volumes en 1 tone is het geluid dat door de emg's komt heel universeel. Heeft een alder body dus een wat fellere toon. Rete fijne gitaar, wil m nooit meer kwijt! Ze zijn wel duur op het moment. Ik had hem toen voor 3600 gulden, nu betaal je er al 2500 euro voor geloof ik.

  3. #3

    Standaard

    LTD's zijn de goedkopere ESPs en ik denk dat de meeste daarvan dan ook wel achter zullen blijven op jouw reksysteem. Aangezien jackson niet meer goed genoeg is voor je

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.070

    Standaard

    Ik heb zelf een LTD M-100
    En van alle LTD's die ik heb bespeeld vin ik de eerste oplage nog het beste.
    Maar als je gaat kijken naar de DeLuxe serie van LTD dan heb je echt super gitaren in je handen, beter zelfs nog dan de signatures, helemaal omdat ze stukken goedkoper zijn.
    Het ligt er alleen aan waar je Jackson vandaan komt, want LTD's komen allemaal uit korea.

    CheerS!!

  5. #5

    Standaard

    Ik probeer een ESP LTD Eclipse 300 te kopen. Dit is een Les Paul shaped gitaar met passieve EMG's.
    Alleen dat duurd nog wel ff, gezien de prijs van dik 900 euro.

    Ik heb hem toen bij Musik Produktiv mogen bespelen. Echt een een geluidje! Daar kan een Epiphone nog wel wat van leren (vind ik)

  6. #6
    vinni
    Guest

    Standaard

    Hoi,

    Ben ook wel geintresseerd in die ESP gitaren...kan ze echter niet vinden in Nederland. Waar hebben jullie ze gekocht?...weten jullie wie de importeur is?

    Groet,
    Vinni

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.227

    Standaard

    Eerst was Wils altijd importeur, maar nu niet meer (gelukkig, want Wild zuigt konten)... wie het nu is.. geen idee... Misschien hebben ze er op dit moment geeneen.. Ik ga eens rondsnuffelen

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.227

    Standaard

    Volgens de site van ESP is Wild de importeur, maar op de site van Wils staat nergens ESP... raar...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Wat dacht je van een Jackson soloist of een redelijk gewone custom (klinkt raar, maar is te bestellen). Dit zijn normaal gesproken soloists met een ruime keuze in de meest waanzinnige finishes. Ik moet bekennen dat ik in Nederland misschien één keer een Esp Ltd heb gezien, dus als je voor een échte Esp wilt gaan, moet je bij onze oosterburen zijn. Het kan bijna niet anders of die gitaren zijn daar erg popi, omdat de gitaristen van Metallica, Rammstein en Blind Guardian er op spelen!

  10. #10

    Standaard

    Op 2002-07-20 22:44, schreef Thomasvv:
    Volgens de site van ESP is Wild de importeur, maar op de site van Wils staat nergens ESP... raar...
    er is geen nederlandse importeur op het moment

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top