Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 69 van 69
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Lol! Seedy met zijn Clean sanchez
    Onder de streep.

  2. #62
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    @fullorder: niks nieuws onder de zon dus :razz:
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard



    Ben nu met #003 bezig. Dano, waar ben je, jongen?

    Mocht Quink 'm nou te fel vinden, ik heb 1 belangrijk condensatortje in 'voetjes' gezet, dus die is zo om te wisselen. Is nu 47pF, maar met 100pF maak je 't tophoog wat tammer.

    Eigenlijk vergeten voor Fullorder, maar ja, zo te zien is ie er blij mee. :wink:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert
    Lol! Seedy met zijn Clean sanchez
    eeeeeeh... ops: ops: ops:
    Najaarsaanbieding!
    • Custom pedalboard met ingebouwde voeding
    Check mijn advertenties

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    Mocht Quink 'm nou te fel vinden, ik heb 1 belangrijk condensatortje in 'voetjes' gezet, dus die is zo om te wisselen. Is nu 47pF, maar met 100pF maak je 't tophoog wat tammer.

    Eigenlijk vergeten voor Fullorder, maar ja, zo te zien is ie er blij mee. :wink:
    ja dat ben ik, maar ik hou dan ook van de felle rakkers
    maar bedoel je nou dat je mij bent vergeten te laten kiezen, of heb ik dat voetje helemaal niet? :cry:
    ik kan natuurlijk wel zelf ff kijken, maar kan de bovenkant van het printje moeilijk zien zonder de potmeter te demonteren en daar heb ik ff geen zin in
    Najaarsaanbieding!
    • Custom pedalboard met ingebouwde voeding
    Check mijn advertenties

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    nee, bij de jouwe zit niet zo'n voetje. Wist nog niet dat die voetjes ook precies even breed waren.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2004
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    1.013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon


    Ben nu met #003 bezig. Dano, waar ben je, jongen?

    Mocht Quink 'm nou te fel vinden, ik heb 1 belangrijk condensatortje in 'voetjes' gezet, dus die is zo om te wisselen. Is nu 47pF, maar met 100pF maak je 't tophoog wat tammer.

    Eigenlijk vergeten voor Fullorder, maar ja, zo te zien is ie er blij mee. :wink:

    oeioeioei ehhhh ik ben er inderdaad, maar moet eerst mijn line6 zien te verkopen (het geld zit een beetje in de weg:'( ) dus misschien kan je eerst de andere gegadigden voorzien. Ik moet even gaan rekenen

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.454

    Standaard

    gisteren mijn clean sanchez uitgeleend aan een bevriende gitarist, samen met mijn t-rex mudhoney. die gozer is technisch een stukkie beter dan ik en heeft meer een wat klassieke stijl. denk jimi hendrix, afgeragde strat, etc.

    hij moest optreden en z'n favoriete pedaaltje was stuk en had dus acuut wat boost en scheur nodig en ik kon dat dus even mooi vanaf de zijlijn gaan keuren. z'n amp was nogal kut, maar z'n sound evengoed errug lekker. dit was te danken aan de geluidsman, zijn strat en zijn spel, maar zeker ook te aan de pedaaltjes. dat de mudhoney lekker klinkt wist ik al, maar de CS was ook een genot om te horen als toeschouwer.
    Najaarsaanbieding!
    • Custom pedalboard met ingebouwde voeding
    Check mijn advertenties

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.454

    Standaard

    gisteren mijn clean sanchez uitgeleend aan een bevriende gitarist, samen met mijn t-rex mudhoney. die gozer is technisch een stukkie beter dan ik en heeft meer een wat klassieke stijl. denk jimi hendrix, afgeragde strat, etc.

    hij moest optreden en z'n favoriete pedaaltje was stuk en had dus acuut wat boost en scheur nodig en ik kon dat dus even mooi vanaf de zijlijn gaan keuren. z'n amp was nogal kut, maar z'n sound evengoed errug lekker. dit was te danken aan de geluidsman, zijn strat en zijn spel, maar zeker ook te aan de pedaaltjes. dat de mudhoney lekker klinkt wist ik al, maar de CS was ook een genot om te horen als toeschouwer.
    Najaarsaanbieding!
    • Custom pedalboard met ingebouwde voeding
    Check mijn advertenties

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top