Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1

    Standaard Fender Texas Specials

    Kan iemand mij vertellen wat deze pickups in Nederland ongeveer kosten? Ik heb wel een prijs gezien op de fender website maar ik heb geen flauw idee wat de douane hier voor toeslagen berekend voor een setje elementen.

    Als ik importeer moet ik rekening houden met een procentje of 25 bovenop de omgerkende dollarprijs als ik me niet vergis.

    Ik wil in eerste instantie proberen om deze dingen gewoon via een dealer in NL te krijgen. Ik twijfel momenteel erg tussen een setje Kinmans en deze. (Kinmans kosten me 330 euro en dat is toch wel heel erg veel geld).
    Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.

  2. #2

    Standaard

    Iets van een 150€.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2004
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    581

    Standaard

    In duitsland kosten ze iets van 185 euro + 8 euro verzendkosten en dan ben je klaar


    http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=3715003&sid=!18121995&quelle=voll text

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Strat of Tele?
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2004
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster
    Strat of Tele?
    strat, tele is nog goedkoper :-D

  6. #6

    Standaard

    Oh ja sorry,

    gaat om de strat versie inderdaad...

    Hmm 185 euro kijk das meer in mijn prijsbereik DAMN dat is gewoon goedkoper dan 2 kinman elementen, laat staan 3
    Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2005
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    1.215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maniaaaak!!
    Oh ja sorry,

    gaat om de strat versie inderdaad...

    Hmm 185 euro kijk das meer in mijn prijsbereik DAMN dat is gewoon goedkoper dan 2 kinman elementen, laat staan 3

    Als je ECHT goeie elementen wilt kijk dan eens naar Van Zandt pickups. www.vanzandtpu.com

    Als je ze uit de US laat overkomen ben je voor zo'n 190 Euro klaar incl. douane. In mijn Strats heb ik een Rock set en een Vintage Plus set.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToTaL FaKe
    In duitsland kosten ze iets van 185 euro + 8 euro verzendkosten en dan ben je klaar


    http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=3715003&sid=!18121995&quelle=voll text
    Bij Erik vd Haar (uit Nederland dus ) ben je dan nog 50 euro goedkoper uit hoor :wink:
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToTaL FaKe
    In duitsland kosten ze iets van 185 euro + 8 euro verzendkosten en dan ben je klaar


    http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=3715003&sid=!18121995&quelle=voll text
    Bij Erik vd Haar (uit Nederland dus ) ben je dan nog 50 euro goedkoper uit hoor :wink:
    Kan je me iets verder helpen misschien?

    een Website of tel. nummer ofzo? vd Haar waarom klinkt dat nou zo bekend...
    Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2005
    Locatie
    huisje op de prairie
    Berichten
    2.167

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top