Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard Rubberen voetjes Crybaby

    Dit klinkt een beetje lullig, maar ik heb pas mijn Crybaby wah van mijn pedalenplank gehaald en nu kan ik de rubberen voetjes niet meer vinden die ik er in eerste instantie af heb gehaald om het ding op mijn plank passen. ops: Ik meende toch echt zeker te weten dat ze in de bovenste la van mijn bureau lagen met de andere gitaarspullen, zoals een ongebruikte tremelo-arm.
    Weet iemand toevallig waar ik goede vervangende rubbertjes kan kopen? Bij de Gamma toevallig of zo?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  2. #2

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 december 2001
    Locatie
    Oegstgeest
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Bij de gamma moeten ze ook wel te vinden zijn

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2002
    Locatie
    Mestreech
    Berichten
    515

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gehad en bij de Gamma heb van die platte metalen doppen waarin een rubberen ring zit met daaarin een spijker gehaald. Ze worden gebruikt om in de onderkant van stoelpoten te slaan zodat ze makkelijk glijden over een vloer ofzo. Weet ik het. Maar met een tang krijg je die rubbers eruit en schroef je ze zo onder de wha. Lekker brede doppen. Je wha schuift nooit meer. Maar bestellen kan natuurlijk ook.
    Gibson Les Paul Standard__G&L Asat Special__Squier Bass__Marshall__JCM800 2203__Marshallkast met 4x celestion 65Watt__Tech21 Trademark 60__Tech21 Boost RVB__Jim Dunlop Wah__OCD v1.4__EHX Nano Small Stone Phaser__BBE Freq Boost Treblebooster

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guinness
    Ik heb hetzelfde gehad en bij de Gamma heb van die platte metalen doppen waarin een rubberen ring zit met daaarin een spijker gehaald. Ze worden gebruikt om in de onderkant van stoelpoten te slaan zodat ze makkelijk glijden over een vloer ofzo. Weet ik het. Maar met een tang krijg je die rubbers eruit en schroef je ze zo onder de wha. Lekker brede doppen. Je wha schuift nooit meer. Maar bestellen kan natuurlijk ook.
    Ik denk dat ik dat ga proberen. Bedankt!
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top