Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 111
  1. #11

    Standaard

    Ik heb nu na jaren spelen en sparen eindelijk de gear waar ik al die tijd van heb gedroomd. Op het podium heb ik nu de beschikking over een SWR 750, SWR 8x8 en een Ampeg 8X10. Speel op Fender Jazz USA 5-snaar en een Fender Jazz fretless. Met dit spul kun je zowel bij een dansorkest als een heavy metal band terecht.

  2. #12
    Junior Member
    Geregistreerd
    12 december 2001
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    15

    Standaard

    Ik speel al jaren op een Fender Precision, heb daar onlangs een 65er Fender USA jazz element bij laten bouwen, de versterking is een Hartke 3500 met de kasten 4x10 en 1x15 uit de Transporter serie, deze set is hard en strak mede door de alluminium speakers.
    Heb ook nog een Ibanez RoadBass en een semi-acoustische Applaus voor onze acoustische optreden met "The Trembling Highburys".
    Al mijn gitaren zijn 4-snarig, meer dan zat.

  3. #13

    Standaard

    Wederom de bassist van Nocki:
    Bbass: Heb je geld teveel ofzo????
    Zelf speel ik op een custom basgitaar:
    Ellio Martino Forza(ontwikkeld i.s.m. Edwin van Huik) 5-snaar passief, 2 elementen, Swamp-Ash, Elixer nano-web snaren
    Ampeg SVT-4 PRO met SVT 410 HLF
    Ben hier erg tevreden over.
    In het begin speelde ik op Hartke, goed spul voor weinig geld. Een japanse precision is nog steeds mijn eerste liefde.

  4. #14
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1

    Standaard

    Ik denk dat veel mensen kijken naar hun idolen, dan wel fav bands en daar hun eerste keuze op afstemmen. Mijn eerste bas was een Oostduitse Precision-kloon, heel agrarisch geconstrueerd.
    Maar na het zien van een show van The Jesus Lizard wist ik zeker dat ik een Jazz moest hebben, ook al betekende dat ploegendienst in de fabriek.
    Tegenwoordig geef ik meer de voorkeur aan oude spullen, een ontilbare buizen Ampeg, een oude H&H en voor thuis een kleine Marshall.

  5. #15

    Standaard

    Ik speel op een Fender Jazzbas 5 snaar, MusicMan Stingray , MesaBoogie 400+, SWR Goliath III 4x10" en een Trace Elliot 15"
    Grtz Boogie :smile

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2002
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    290

    Standaard

    Wal 5 snarige fretloze bas
    Leader Custom 4 snarige bas
    Fender Jazz 4 snarige fretloze bas
    EBS Fafner 600W Versterker
    2 Eden 210T speaker kasten
    Effecten: EBS Multicomp, EBS Octabass, EBS Unichorus, EBS BassIQ, EBS Multidrive, MXR phase 100, Electroharmonics Bassballs (vintage!), Dunlop 105Q Crybaby bass wah. Ernie ball volume pedaal. Korg DT1 tuner.

  7. #17

    Standaard

    Fender jazz bass V + Peavey combo bak (3oo watt) + boss overdrive pedaaltje... kom met die combi heel goed in de buurt van de red hot chilli peppers bass sound
    SET: Fender JB V, Trace Elliot V Type, Trace1048 & 1818cab... Overig: Samick bass, Peavey Bass & Peavey Combo 115...

    TE KOOP: Peavey Combo 115

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    ibanez sr705 tb
    yamaha BBN 4 FIII

    een KUSTOM 1*15 combo
    en een RANGER vintage 2*12 stack voor optreden.

    ehehe.. bevalt me goed voor rock.. maar die ibanez klinkt soms wel dramatisch.. in de band opzich goed.. het matched.. maar solo is het een nono!

    daarom ben ik opzoek naar iets met een MOOIE b-snaar.. iets met een WARME VOLLE DIEPE sound..

    misschien kom ik uit bij fender.. misschien bij een warwick thumb.. maar ik ben eerst troep aan het verkopen, en dan ga ik laterrr ff een paar winkels af, en grondig wat gear testen/
    en zorgen natuurlijk dat ik het in de band ken proberen, want straks heb je zo'n te dure bas, en dan klinkt ie over die SWR waarover je em getest heb toch veel vetter dan over je eigen amp

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2002
    Locatie
    Heeten / Enschede
    Berichten
    539

    Standaard

    Ik speel op een Yamaha BBG5S bas,
    heb nog een ibanez roadstar II uit '83

    Verder een WARWICK QUAD VI 600 w top

    daarbij:
    PEAVEY 410tx speaker
    behringer MDX1600 (dacht ik) in mijn rack

    en op de vloer:
    Boss Limiter/Enhancer
    USA Big muff
    Boss Chorus
    Boss EQ

    En nog een Yamaha 30wattertje op m'n kamer

    en in de zomer waarschijnlijk een fender P-bass..en een Peavey 115 cabinet erbij.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud

    En nog een Yamaha 30wattertje op m'n kamer
    jouw buren blij

    mijn stack staat op me kamer

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top