Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: wat doe je

  1. #31
    Dude
    Guest

    Standaard

    Op 2002-11-01 16:28, schreef Ic3gl0vE:
    van die ronde
    toch wel ronde ? hmm minder hoor, als er nou vierkante inzaten was die veel meer waard geweest, ik geef je er 2 kratjes best bier voor...

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eternal Despair
    Zozo Ron C wat een praatjes. Voelt jezelf wel aardig wat niet dan ?

    Maar ok daar gaat het even niet om. Maar ik zou hem ook niet teruggeven. Ik heb hem toch ook eerlijk gekocht van die kerl :grin: En hoezo zou alles dat goedkoop is gejat moeten zijn. Er zijn ook mensen die gewoon van hun gitaar af willen en blij zijn met elk bod.

    Ach ja en je kent waarschijnlijk toch die gene niet waarvan hij gejat is. Dus dat kan me ook weinig. Nu zullen er wel donders veel lui zijn die me nou een aso vinden ofzo, maar er zijn zat mensen die hem ook niet terug zouden brengen. Dus als mijn bas word gejat kan ik hem ook niet terug verwachten.
    zo, ik heb maar even het enige stukje van je tekst waarin je GEEN onzin verteld bold gemaakt...

    aan mensen als jij hebben we wat. de junk die een gitaar van me zou jatten zou ik met alle plezier de plomp in schoppen, maar als ik erachter zou komen dat een "gewone" medemens, met een baan, stufi of ander inkomen, willens en wetens met mijn zuurverdiende plank show loopt te maken, alleen omdattie het voor zichzelf wel op een of andere kromme manier recht kan lullen (zie hierboven...)...

    geloof me, dat zou de laatste gitaar zijn die hij ooit bespeeld zou hebben! :evil:


    overigens: eerlijk gekocht is ontzettende crap. als koper is het jouw verantwoordelijkheid. als jij gestolen waar koopt, ben je net zo goed strafbaar. en inderdaad, je kent diegene niet. maar je weet WEL dat er ergens iemand rondloopt die een hoop - waarschijnlijk zuurverdiend - geld heeft uitgegeven voor iets waar jij nu mooie sier mee maakt.
    You're not drunk if you can lie on the floor without holding on."
    -- Dean Martin

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    Juist!!

    Kijk, eerlijk gekocht, schmeerlijk gekocht! Het gaat erom dat als je een gitaar eerlijk hebt gekocht, en je komt erachter dattie van iemand anders is geweest, dat je jezelf dan realiseert dat die persoon gewoon vet genaaid is. Niet jou schuld, ook niet jou probleem. Alleen ben je een beetje sneu als je het voor jezelf daarbij laat zitten.

    Ik zou voor mijn gestolen gitaar een super goed bod doen als hij terug zou komen. Je hoeft 'm echt niet terug te geven. Dat zou ook behoorlijk zielig zijn van ... 'mij' in dit geval. Het simpele feit is gewoon dat die gitaar voor mij VEEEL meer waard is dan voor wie dan ook. Hij is van mij, zo'n ding heeft emotionele waarde. Als mede-muzikant begrijp je zoiets... tenzij je het heeeel graag vooral NIET wil begrijpen.

    Je belt gewoon de eigenaar en zegt 'luister, ik heb voor 300 euro een vette gitaar gekocht, maar ik kwam erachter dat hij ooit van jou gestolen is.' Als hij je niet minsten 300 euro aanbiedt is hij de eikel, niet jij... vind ik.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    Oh, en trouwens. Als je vervolgens samen maatregelen kan nemen tegen degene die die gitaar gestolen en/of geheeld heeft... heb je helemaal een win-win-win situation.

  5. #35

    Standaard

    ....en met zoveel mensen die meewerken aan diefstal door serienrs te veranderen, spullen in kasten te leggen met andere twijfelachtige waar etc. blijft het dus voor het dievengilde erg aantrekkelijk om (ook jullie!) dure spullen te jatten.....

    (amen)

  6. #36

    Standaard

    met de laaste 4 berichten is alles wel zo'n beetje gezegd
    als nou iedereen er zo over zou denken komt het helemaal goed
    dit is de enige manier om die jattende klootzakken uit te bannen

    en ETERNAL DESPAIR...get a life and grow up :evil:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top