Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Electro Harmonix

  1. #1

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een nieuw pedaal en ik zat dus te denken aan een flanger. Ik heb gehoord van veel mensen dat de EH Deluxe Electric Mistress een goed pedaal is. Heeft iemand van jullie ervaring met dit pedaal? is het een veelzijdig pedaal? en kan je er een goed chorusgeluid uit krijgen???

  2. #2

    Standaard

    Die heb ik.
    Ik ben dr helemaal weg van, maar echt veelzijdig is hij niet. 't is meer zo dat je dr een heel specifiek kleurtje bij krijgt, in mijn oren dus te gek.
    heb je al de audiosamples op http://www.ehx.com beluisterd?

  3. #3

    Standaard

    ja die heb ik al beluisterd, maar die geluidsclips zijn opgenomen door een of andere halve gare aap die alleen frans bauer op zn gitaar kan spelen ofzo. Maar Jimi, is het waar dat je er ook een chorus geluid net zoals de small clone uit dat pedaaltje kan krijgen?? Ik ben dus op zoek naar een flanger die goed is voor die vliegtuiggeluiden, voor dikke noise-jams (nirvana) en voor een mooi chorus geluid, zodat ik geen aparte small clone hoef te kopen.

  4. #4

    Standaard

    Dat vliegtuig zit dr wel in, en ook een chorus achtig geluid, alleen klinkt hij ietsjes stoneder dan een gewone chorus.
    Die small clone heb ik ook geprobeerd, was dr niet echt weg van ofzo.
    Maar ja, smaak he.
    dus ik zou zeggen: probeer dr eens eentje

  5. #5

    Standaard

    doe ik, bedankt he. Owja trouwens, weet jij ook een zaak waar ik ze goedkoop aan kan komen??

  6. #6

    Standaard

    Feedback? Kweet niet of dat goedkoop is, ik heb hem in ieder geval daar gekocht.


  7. #7

    Standaard

    Hoeveel heeft ie jou daar gekost dan?

  8. #8

    Standaard

    Ehm fl. 260 ofzo, weet niet precies meer

  9. #9

    Standaard

    260 piek?????????????? niet veel

  10. #10

    Standaard

    Inderdaad volgens mij was hij duurder, bel even naar feedback zou ik zeggen..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top