Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 180
  1. #101
    Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Ieper, West-Vlaanderen
    Berichten
    54

    Standaard

    goedkope Cort GB 24 ---> zwinnige look & zalig lawaai :-D (mss volgt er ooit een foto)

  2. #102
    Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Ieper, West-Vlaanderen
    Berichten
    54

    Standaard

    goedkope Cort GB 24 ---> zwinnige look & zalig lawaai :-D (mss volgt er ooit een foto)

  3. #103

    Standaard

    Dit is mijn Peer Dellen bas. Ik heb hem zelf herspoten, het was m'n eerste spuit project dus er zitten wel wat fouten. Als ik weer tijd heb dan schuur ik de lak helemaal glad en geef ik m een paar nieuwe laagjes.

    Setup; koa body, mapel hals, ebben toets emg actief circuit(helaas mis ik tijdelijk m n brug element :cry: .









    En m'n Rick. 4003 standaard model, dus geen bindingen en deluxe inleg.
    Lekker simpel




  4. #104

    Standaard

    @ Gerrit: Gij heeft schone basschen!! In het bijzonder is Uwe Rick niet te versmaeden.

  5. #105
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 september 2003
    Locatie
    bakkeveen
    Berichten
    3

    Standaard

    Deze dus!
    [/url]

  6. #106
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 september 2003
    Locatie
    bakkeveen
    Berichten
    3

    Standaard

    Lekker handig, Plaatjes invoegen!
    Nogmaals: DEZE DUS!


  7. #107

    Standaard

    rechtermuisknop klikken op foto , dan eigenschappen , dan de url selecteren
    en dan [img] url [/img]

    it's better to burn out than to fade away

  8. #108
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 september 2003
    Locatie
    bakkeveen
    Berichten
    3

    Standaard

    Te gek. Bedankt Soupero!

  9. #109

    Standaard

    Musicman Stignray uit '98, aangekocht in 2003, heeft dus 5 jaar in een magazijn gestaan, al bij al heb ik geluk gehad, want deze heeft nog en brd's eye maple hals (ronduit schitterend), terwijl ene model uit 2003 dit niet meer zou hebben



    EBS Fafner head, aangekocht novermber vorig jaar, de beste versterker waarop ik ooit al heb gepspeeld, veelzijdig, schitterend van klank,en de meest geavanceerde bas-technologie Met bijhorende 4*10 kast Kan zowaar 600 watt aan, goed genoeg om uw vensters kapot te spelen

    Mijn eerste bas, een Ibanez EDC700, schitterend dingske, gaat ook nooit weg



    Deze heb ik een aantal jaren terug aangekocht, niet omdat ik gitarist wil worden, maar gewoon omdat ik gitaar ook wel tof vind, en het cool is om een bas track te schrijven en daarop wat te improviseren met gitaar


    In de loop der jaren heb ik nog wat bassen gehad, mexicaanse jazz bass (bordeaux body, zwarte slagplaat, rosewood fretboard), OLP Musicman kopie (Blauwe body, metalen slagplaat, maple fretboard), Warwick Corvette Proline (eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik die verkocht heb, klinkt schitterend, maar hij speelde niet vlotjes vond ik, heel jammer)

  10. #110

    Standaard

    Musicman Stignray uit '98, aangekocht in 2003, heeft dus 5 jaar in een magazijn gestaan, al bij al heb ik geluk gehad, want deze heeft nog en brd's eye maple hals (ronduit schitterend), terwijl ene model uit 2003 dit niet meer zou hebben



    EBS Fafner head, aangekocht novermber vorig jaar, de beste versterker waarop ik ooit al heb gepspeeld, veelzijdig, schitterend van klank,en de meest geavanceerde bas-technologie Met bijhorende 4*10 kast Kan zowaar 600 watt aan, goed genoeg om uw vensters kapot te spelen

    Mijn eerste bas, een Ibanez EDC700, schitterend dingske, gaat ook nooit weg



    Deze heb ik een aantal jaren terug aangekocht, niet omdat ik gitarist wil worden, maar gewoon omdat ik gitaar ook wel tof vind, en het cool is om een bas track te schrijven en daarop wat te improviseren met gitaar


    In de loop der jaren heb ik nog wat bassen gehad, mexicaanse jazz bass (bordeaux body, zwarte slagplaat, rosewood fretboard), OLP Musicman kopie (Blauwe body, metalen slagplaat, maple fretboard), Warwick Corvette Proline (eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik die verkocht heb, klinkt schitterend, maar hij speelde niet vlotjes vond ik, heel jammer)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top