Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    716

    Standaard

    Weet iemand nog een leverancier van zelfbouw producten???? ik wil graag zelf een Les Paul gaan bouwen, en heb daarvoor Vox Humana gemailt, maar €500,- voor een body en €275,- voor een hals vind ik iets te veel van het goede, als je bedenkt dat je dan nog nergens bent, de kosten van de onderdelen en het lakken komen daar nog eens bij, om nog maar niet te spreken over de pickup's.
    Goede raad iemand???

  2. #2
    Dude
    Guest

    Standaard

    dan heb je ook wat hoor, ze hebben trouwens ook een paar complete les paulst staan, gelakt en gelijmt, erg erg mooi spul allemaal, kan je zelf je setup kiezen, kij er eens zou ik zeggen, ook hebben ze een paar zeer mooie straocasters staan die ongelakt zijn enz... kan je zelf helemaal op uitleven qua elementen enzo

  3. #3
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Als het niet in Nederland moet zijn dan kan je altijd terecht bij Rockinger in Duitsland. Http://www.rockinger.com Ze verkopen niet alleen bodies en halzen en alle mogelijk spul voor zelfbouw maar verkopen ook kant-en-klare paketten die op korte tijd in elkaar te steken zijn.

    Greetzz,

    Yoeri

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.227

    Standaard

    Of Warmoth in de VS: http://www.warmoth.com

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Hmm maar dan moet je weer betalen met creditcard en dat zou ik niet zo zien zitten, tenzij je echt wanhopig bent.

  6. #6

    Standaard

    af en toe even informeren bij de string of ze iets hebben, liggen vaak voor 80 euro's een neck en voor 150 bodies van essen en elzen

  7. #7

    Standaard

    Op 2002-07-08 23:51, schreef sash:
    Hmm maar dan moet je weer betalen met creditcard en dat zou ik niet zo zien zitten, tenzij je echt wanhopig bent.
    tenzij je alleen dit keer even een creditcard nodig hebt is het hebben van zo'n ding verdomde handig. Om één of andere reden is Nederland zo ongeveer het minst dichtbecreditcartte land van de westerse wereld. Voor mij ging er een wereld van gemak open toen ik er voor het eerst 1 had.

  8. #8
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Op 2002-07-08 23:51, schreef sash:
    Hmm maar dan moet je weer betalen met creditcard en dat zou ik niet zo zien zitten, tenzij je echt wanhopig bent.
    Kan je dit even verder uitleggen?

    Ik heb al alle mogelijke zaken via internet met mijn creditcard gekocht (van snaren tot pickups, pedaaltjes..) en heb nog nooit problemen gehad hiermee. Begrijp niet wat wanhopig zijn er mee te maken heeft.

    Yoeri

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.070

    Standaard

    Op 2002-07-09 01:36, schreef 2muchcoffeeman:
    af en toe even informeren bij de string of ze iets hebben, liggen vaak voor 80 euro's een neck en voor 150 bodies van essen en elzen
    waar zit die string dan??

    CheerS!!

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Je kan natuurlijk voor 60E een body en voor 40E een hals kopen, elementen 20e per stuk en wat heb je dan ??????????

    Een custommade Samick :grin:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top