Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27

Discussie: Videos

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    jep, maar ik ben ook iets aan het downloaden. paul gilbert - guitar solo. die is nog vetter :smile:

    je moet er eens naar zoeken. het eerste wat je hoort is dat iemand paul gilbert roept, paul gilbert zelf heeft een rode broek met witte letters aan, bloot bovenlijf en lang haar.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pee op 2002-07-08 11:57 ]</font>

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pee op 2002-07-08 11:57 ]</font>

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Op 2002-07-08 11:55, schreef Pee:
    jep, maar ik ben ook iets aan het downloaden. paul gilbert - guitar solo. die is nog vetter &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

    je moet er eens naar zoeken. het eerste wat je hoort is dat iemand paul gilbert roept, paul gilbert zelf heeft een rode broek met witte letters aan, bloot bovenlijf en lang haar.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pee op 2002-07-08 11:57 ]</font>

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pee op 2002-07-08 11:57 ]</font>
    Kben hem al aan 't downloaden...

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    Die heb ik al gezien :smile:

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Kheb het filmpje binnen, kvind het oplaatst een beetje saai worden. Hij speel niet echt met veel variatie en herhaalt te veel.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.227

    Standaard

    Ik heb net Crossroads *het duel dan* gedowned, en is zeker wel vet :smile: Ook het verhaal dat Vai gewoon ff kwam kijken op de set en toen ontdekt werd door de secretaresse van de producer (ofzo) en dat ze'm toen hebben gevraagd om te spelen :smile:

    Grtz,
    Thomas

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    Op 2002-07-08 21:48, schreef Thomasvv:
    Ook het verhaal dat Vai gewoon ff kwam kijken op de set en toen ontdekt werd door de secretaresse van de producer (ofzo) en dat ze'm toen hebben gevraagd om te spelen
    ?????????? dit snap ik niet ????????

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.227

    Standaard

    Ik zal t originele verhaal ff pasten:
    ff voor de duidelijkheid: Jack Butles is de gitarist van de duivel.

    The legend, as reported in an interview in a guitar magazine, states that Steve Vai was originally only supposed to only do the soundtrack. The part of Jack Butler had already been cast. When Vai showed up at the studio to meet with the producers, the receptionist took one look at him, ran out of the room and brought the executive producer and director with her. They all looked at him and said "Yes... he's perfect". They then asked him if he would be interested in actually playing the part on screen. The rest is history... The reality, according to Arlen Roth is that the producers "Actively Persued him". Shame. The legend is much more interesting! [Thanks to Mike Emmerson]

    Bron: http://www.fast-rewind.com/index.html

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thomasvv op 2002-07-08 23:03 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top