Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    Laatst is bij een optreden mijn stem aparaatje, een snoertje en een Yamaha Analog Delay gestolen.
    Het hele team had even pauze en ik wou ook een broodje, toen ik 5 min later op Stage kwam was waren ze gestolen.
    Het stem apparaatje en snoertje waren niet erg (kan ik zo kopen) maar de delay unit koop je niet zo meer :sad:
    Hij is te herkennen aan een sticker met een G sleutel en een Wereld Winkel Sticker. En op de achterkant is SMAD gegraveerd

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MADdie86 op 2002-07-05 21:14 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    Raar maar waar maar het stem apparaatje is terug. Maar de rest niet

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juni 2002
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    373

    Standaard

    Lekker minder!!
    Stelletje...naja.
    Zulke mensen heb je altijd

    greetz.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Hoe is het stemapparaatje terug gekomen. Ergens laten liggen :S Ik ben ook wel eens spullen kwijtgeraakt maar dat was dan omdat ze hun kabels opruimden en maar meteen die van mij erbij namen. Waren er veel gitaristen bij want ik denk dat het wel door een gitarist is meegenomen een leek zou niet eens weten wat hij ermee moest, die denk alleen goh wat een rare frisdrank verpakking. Ik zal als ik jou was inderdaad maar even goed rondvragen en naar veel optreden in de buurt gaan om te kijken of iemand toevallig hetzelfde pedaal gebruikt (met dezelfde initialen).

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    Het was een "concert" met meer dan 20 gitaristen. En geen enkele met de zelfde intialen.
    plus het is geen pedaal het was zo'n rek ding die je bij de versterker laat staan en met een footswitch aan/uit zet

    edit: de orginisatie had me gebeld dat iemand hem had "gevonden".

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MADdie86 op 2002-07-23 13:41 ]</font>

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Nou dan is het in ieder geval toch goed afgelopen. Haha gevonden. Op het podium zeker tijdens het optreden even uit het rack geschroeft en dan zeggen dat je hem gevonden hebt haha.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    Ik heb dat ding nooit in een rek gedaan. Omdat ik meer met dat ding sjouw dan met de rest (als er toch al amp's staan :wink: )
    Maar ik heb hem terug en die hufters hebben hem helemaal uitgeleefd :sad:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top