Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1

    Standaard Akoestische Gitaarmeeting #2

    Definitieve datum

    zondag 24 April
    (vanaf 16:00 uur)
    ---------------------
    Het Muziek Café
    Hoofdstraat 166-3
    7311 BC Apeldoorn
    http://www.muziekcafe.tv/

    PA is aanwezig, wil je over een akoestische gitaarversterker spelen, dan graag zelf meenemen.
    Dus zelfde lokatie als in Januari.

    Wijzigingen in het programma uiteraard voorbehouden, maar al gevraagd:

    Bert K en Delphiro kunnen dit keer hopelijk wel komen spelen.
    Picker komt zijn cd presenteren!

  2. #2

    Standaard Parkeren

    Voor de mensen die met de auto komen, heb ik een kaartje gemaakt met de lokatie van mij bekende parkeerplaatsen. Is uit het hoofd gedaan, maar zal bij benadering kloppen.

    Wat info: X marks the spot, of in ieder geval een vreemd groen sterretje...

    De Naald is een obelisk die langs de rondweg te vinden is. Kom je daar terecht dan richting centrum afslaan en voorbij orpheus (het theater) je zit dan op de gele weg.

    Rood zijn parkeerplaatsen langs de weg, die zijn dan vermoedelijk gratis. (Wel even controleren bij de automaat) Blauw zijn parkeergarages. Die zijn in ieder geval niet gratis.

    Wil je met de auto lossen moet dat via de Passtraat, is het daar dicht, dan kun je nog via de markt, maar dan moet je het centrum een beetje kennen. Kan niet garanderen dat dat lukt. Er zit daar zo'n paal in de weg die omhoog kan... Je kunt daar wel vrij dichtbij komen. Geloof trouwens dat in de passtraat ook parkeerplaatsen zijn, maar weet het niet zeker.

    Het kaartje:


    Het cafe is om 16:00 uur open. PS in het kaartje zit een fout. Het horizontale stuk bij het Beekpark heeft geen parkeerplekken, die komen iets verderop weer. Tussen Orpheus en dat stukje zijn er ook een paar, maar niet veel.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    hoe lang was dat weer van Belgie?
    ik wil Picker zijn cd-voorstelling niet missen namelijk (of kom je ook dichter bij Belgie Picker?)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2003
    Locatie
    Brugge, België
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iam
    hoe lang was dat weer van Belgie?
    ik wil Picker zijn cd-voorstelling niet missen namelijk (of kom je ook dichter bij Belgie Picker?)
    Hupla
    Insert witty comment here

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iam
    hoe lang was dat weer van Belgie?
    ik wil Picker zijn cd-voorstelling niet missen namelijk (of kom je ook dichter bij Belgie Picker?)
    Ik woon in Eindhoven. Als het weer wat warmer wordt zal ik wel eens de ramen openzetten (bij noordenwind).

    Hmmm... Noordenwind + warm = zeldzaam. Kom toch maar naar Apeldoorn!

  6. #6

    Standaard

    Ben al benieuwd naar je optreden. Je cd is nog beter dan ik verwacht had!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald
    Je cd is nog beter dan ik verwacht had!
    Je dacht natuurlijk, dat kan nooit wat wezen van zo'n rare snuiter, en het viel toen best mee?

    Geintje... :razz:

    'k Zie je van 't weekend.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    255

    Standaard

    Ik heb een meisje leren kennen dat in mijn ogen (oren) onwijs mooi kan zingen (maar misschien is het de verliefdheid...). Dus uhm... wie weet!!

    Ben bij m'n gitaarles ff een paar stapjes omlaag gegaan.. ff relaxt Ben nu bezig met een vrij simpele maar supermooie bewerking van Scarborough Fair door Sacksioni! Misschien is dat een ideetje? Enne.. Misschien durf ik wel een stukje te zingen.... (Nee Sjors!!! Doe het niet!!!).

    Ik hou het in ieder geval klassiekerig tussen al die fingerpickers daar

    Maar heb absoluut niet de fingerpick op jullie hoor :lol:

  9. #9

    Standaard

    ik zou heel graag mijn eerste TE nummertje live komen spelen...maar helaas ben ik nog maar net iets langer als een half jaar aan de gang en klinkt het nog te verrot tussen al die virtuozen :P
    Te Koop: Blackstar HT Dual pedal

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaferSephy
    ik zou heel graag mijn eerste TE nummertje live komen spelen...maar helaas ben ik nog maar net iets langer als een half jaar aan de gang en klinkt het nog te verrot tussen al die virtuozen :P
    Niks mee te maken vriend. SPELEN! En als het niet mooi klinkt dan word je met de gitaar om je nek geslagen de straat opgezet!

    :wink:

    Zonder gekheid: als ik jou was zou ik gewoon spelen. Wat maakt het uit? Het is een goede ervaring en als er echt zoveel virtuozen rondlopen kun je daar alleen maar een hoop opsteken. Maar dan moeten die virtuozen het wel eerst horen natuurlijk.

    Ik reken op je!

    Welk nummertje is dat overigens? Ik vind het op zich al heel verdienstelijk dat je na een half jaar al aan Tommy begint! Ik deed daar meer dan dertig jaar over...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top