Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 91

Discussie: Flamenco! Ole......

  1. #1

    Standaard



    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Al Di meola op 2003-02-13 15:43 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2002
    Locatie
    Vennel
    Berichten
    131

    Standaard

    Hmm ik krijg je nummer niet gedownload.....probeer het later nog wel een keertje :wink:

    Grtz,

  3. #3

    Standaard

    Klinkt goed man!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Vet!! Echt gigantisch snel man, goed gespeeld! (ookal zitten er soms heele kleine foutjes maar dat boeit niet)

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 november 2002
    Locatie
    wijk bij duurstede
    Berichten
    3

    Standaard

    hi! tjonge wat is er and de hand ?blijf lekker oefenen dat het is a long,long way to go,alhambra van albeniz,is een makkelijk stuk om te begginen en zo te zien iedereen is onder indruk,maaaaaaar je weeet wat ik weet ,dus gewoooon oefenen veel ,heel erg veel ! succes gewenst.De groeten van een Catalaan van Catalonia (spanje)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2001
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    1.126

    Standaard

    Ha patrick
    Zeer goed gespeeld.
    siscu 1, ff serieus:
    Als jij er zo over denkt dat requerdos de la alhambra een makkelijk stuk is om mee te beginnen weet ik niet hoe jij hem speelt maar dit is wel een goed conservatorium voordracht.
    Om de tremolo zuiver te later klinken en de grondtonen met dynamiek te voorzien komt er meer bij kijken dan dat lullige commentaar van jouw.
    Maar goed, ik weet niet wat jij weet. Ook wil ik je niet afkraken maar: laat maar eens ff horen hoe jij hem dan speelt!!
    Ik ben benieuwd.

    Groeten Fer

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: VHsologitarist op 2002-11-28 14:48 ]</font>

  7. #7
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Echt zeer gaaf!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    Mooi!!!

    Ik ben nu bezig met Asturias (Leyenda) van Isaac Albéniz. Het wordt voor mij denk ik een 1000-dagen/jarenplan.

    Die kan je als vervolg doen. Aan jouw snelheid te horen moet je die ook wel kunnen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Jezus wat een snelheid! Maar het klinkt nog niet helemaal vloeiend, maar wel veelbelovend.

    edit: en zoals die ene al gezegd had is dit nummer zeker conservatorium niveau.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Negative K3 fan op 2002-11-28 17:21 ]</font>

  10. #10

    Standaard



    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Al Di Meola op 2003-02-13 15:44 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top