Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2003
    Locatie
    nederweert
    Berichten
    171

    Standaard

    Een vriend van mij heeft een roze Peavey Vandenburg, hij speelt en klinkt geweldig maar ik wil er toch niet mee gezien worden :-D

  2. #22

    Standaard

    Dit is ondertussen alweer een oud topic, maar toen ik gisteren naar mijn SZ520 keek moest ik meteen weer aan dit topic denken

    Ook de stelschroef van mijn brug is roze verkleurd.



    Vreemd!

    @Kasper: Ben je er nog achter gekomen wat de oorzaak van deze verkleuring is en heb je nog geprobeerd om het weg te krijgen?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2003
    Locatie
    Brugge, België
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Hé toevallig, ik kijk normaal niet zo erg veel meer naar Elektrische gitaren en nu zie ik mijn topic terug vanboven.


    Sorry Sloef, ik ben gewoon tot de conclusie gekomen dat ik bijtend zweet heb of zoiets. Het chroom is waarschijnlijk niet van al te hoge kwaliteit nu ik zie dat nog iemand hier ook last van heeft bij een gitaar uit dezelfde reeks. Ik vond het ook de moeite niet echt om er een oplossing voor te vinden, dus het blijft roze bij mij op dit moment
    Ondertussen merk ik dat het roze wat plaats maakt voor een donkergrijs/zwart dat eronder zit. Best jammer, die slijtage, maar ik maak er mij niet te druk om.


    edit: ik heb vlug eens een googlesearch gedaan en heb alvast nog een review gevonden van iemand die merkt dat de chrome van zijn brug aan het afgaan is. http://www.music123.com/Ibanez-SZ320-i90276.music
    (laatste review op eerste pagina)

    Ik vraag me af of Ibanez zich bewust is van dit probleem. Ik heb gezien dat ze nu Seymour Duncans in die SZ's steekt, wie weet zijn er nog verbeteringen aan gemaakt.
    Laatst gewijzigd door Kasper; 28 januari 2006 om 19:04
    Insert witty comment here

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    spuit alle hardware zwart

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    ik had er ook last van bij mn BC Rich NJ Warlock

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    steve vai syndroom ;-)
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  7. #27

    Standaard

    Hmm, jammer dat er verder niks aan te doen is. Voor de rest blijft het een prima gitaartje.

    Ik zal er maar mee moeten leren leven.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2002
    Locatie
    een hele fijne kliko
    Berichten
    1.240

    Standaard

    Zo ziet m'n Zippo er ook uit.
    Prima-Nocte @ Myspace

    When the earth spits out the dead,
    They will rise to suck the blood of the living...


    Spiderpig
    Spiderpig
    Does whatever a spiderpig does
    Can he swing
    From a web?
    No he can't
    He's a pig
    Look oooooout!
    He is a spiderpig

  9. #29

    Standaard

    Ik heb ook een ibanez sz 520 en toen ik je topic zag, ben ik ff naar de brug van mijn ibanez gaan zien en inderdaad de grote schroef kleurt ook roze. Ik had het nog nooit echt opgemerkt tot vandaag. maar ik hoop dat ze helemaal verkleurt. Dat staat mooier op mijn rode SZ!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Ik zat laatst nog te twijfelen of ik z'n SZ zou nemen.Mooie gitaren enzo..maar ik vind hardware erg belangrijk en moet bij mij ook mooi blijven..maar als ik dit zo zie :| Best zonde
    Ligt het ook niet aan het soort metaal dan?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top