Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 31
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard nieuwe buizen in mn pre amp maar welke...

    ik ben een totale buizen leek. de 4 buizen van mn peavey ultra plus top moeten vervangen worden en ik was aan het rond kijken op www.tubetown.de momenteel zitten er 4 sovtek 12axlps buizen in. het geluid bevalt me goed maar het kan altijd beter (heb nog niet echt vergelijkings materiaal) maar ik heb geen flauw idee wat ik er in moet zetten.

    wat ik al wel weet is dat het 12ax7 buizen moeten zijn maar je hebt alleen van sovtek al 12ax7wa, wb, lp, lps etc.

    ik heb ook een keer ergens gehoord dat je een buis hebt voor je clean, een of twee voor je dist en een voor je fxloop ofzo.. ?

    als iemand me wat hulp en duidelijkheid kan geven??
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  2. #2

    Standaard

    even mailen naar dr tube. heb ik ook gedaan en hij stelde goede buizen voor. wel even vertellen wat je verwacht. ik ben uitermate tevreden.

    en ik had de buizen binnen 2 dagen na de bestelling.

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    hey bedankt, heb je daar toevallig een website of email adres van?
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2003
    Locatie
    Zwartewaal, The Netherlands
    Berichten
    3.275

    Standaard

    Niet om flauw te doen, maar als echte doet-het-zelvert koop je natuurlijk een paar buizen van verschillende merken en ga je zelf aan het experimenteren.