Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1

    Standaard !@$% ik kan deze tele niet vinden

    ik speelde pas in een zaak op een telecaster van koreaanse makelij.
    Het was een natural finish, ik dacht ook ash. Zwarte slagplaat en gouden zadeltjes behoren ook tot de kenmerken.

    Prijs was dacht ik 650 euro, maar dat was bij een zaak die normaal erg duur is.
    Ik wil nu weten of deze in een andere winkel goedkoper is maar ik kan hem niet vinden, weet iemand waar?
    of de naam?
    music is revenge

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Het land van 1000 tetten
    Berichten
    3.315

    Standaard

    Silverstar?
    TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Je bedoelt waarschijnlijk de lite ash serie met alnico II pickups. Feedback moet ze hebben althans, ik heb er toen 1tje in Apeldoorn geprobeerd. Ze zijn wel lekker licht en de pickups zijn perfect, ik heb ze namelijk ook in me eigen tele zitten :P prijs is plus minus 600 euro als ik me niet vergis. Na een goed afstelbeurtje heb je wereldgitaartje met fender er op. Helaas voor de echte snobs komt ie niet uit de USA maar dat maakt het er niet minder op vind ik.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Het land van 1000 tetten
    Berichten
    3.315

    Standaard

    ooh een fender! :P mijn poging íéts te ver gezocht? :razz:

    Bij Heins in Sneek is hij ook rond die prijs die jij noemde
    TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    normale prijs is rond de 500, soms 450...
    is idd de lite ash serie, ziet er erg goed uit, heb er wel nog niet op kunnen spelen...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    Ik heb er ook op gespeeld, die seymour duncans klinken errug goed hoor! en een hele fijne prijs. prima ding, kun je gerust kopen. mooi hout, goede hardware, en goede pickups, dus wat wil je nog meer! grtz peter

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iam
    normale prijs is rond de 500, soms 450...
    Waar?
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  8. #8

    Standaard

    die zoek ik dus ja, met de seymour duncans erin.
    is dat de lite ash korea?

    ik kan hem nergens vinden (op internet) alleen bij pietjoosten en daar is ie idd 486 euro
    http://www.muziekhandeljoosten.nl/in...rget=d282.html

    Maar hij heeft wel wat 'grauwere' kleuren dan dat ik hem ken. Weet iemand anders nog adressen waar ik hem kan halen voor die prijs? of iig op internet?
    music is revenge

  9. #9

    Standaard

    die zoek ik dus ja, met de seymour duncans erin.
    is dat de lite ash korea?

    ik kan hem nergens vinden (op internet) alleen bij pietjoosten en daar is ie idd 486 euro
    http://www.muziekhandeljoosten.nl/in...rget=d282.html

    Maar hij heeft wel wat 'grauwere' kleuren dan dat ik hem ken. Weet iemand anders nog adressen waar ik hem kan halen voor die prijs? of iig op internet?
    Oh ja, en er zitten dus seymour duncans in... houd je dan nog wel die lekkere telecastersound, of wordt het toch totaal anders
    music is revenge

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Ik heb er één bij Rockpalace in Den Haag zien hangen maar heb geen flauw idee meer wat -ie moet kosten. Ik vond het wel een begerenswaardige Tele trouwens..... effe googlen en bellen zou ik zeggen !
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top