Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    als je broekies in een muziekwinkel tegenkomt en je er even naar luistert, en dat ze net denken alsof ze alles weten en ze alles kunnen spelen. En dat je dan zegt van: O ja? Speel dit maar es dan. en dat ze dan zeggen van: Ja, maar jij hebt dat geoefend...
    En dat je dan zegt van: Nou, dan oefen jij dus niet genoeg...

    :smile:


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2001
    Locatie
    Kop van Noord-Holland
    Berichten
    624

    Standaard

    Ik stoor me d'r eigenlijk niet zoveel aan, maar dat komt volgens mij omdat ik ook bijna geen 'gitaar-test-repertoire' heb. Daar kwam ik laatst tenminste achter bij het uitproberen van een versterker.

    En dan kan je wel van die oefeningen uit lesboekjes gaan spelen (waar dus veel van mijn oefentijd in zit), maar da's ook weer 3x niks :wink:

    Heb nu dus besloten dat ik maar es wat standaard liedjes moet leren, want dan kan ik ook eens serieus gaan testen :razz:

  3. #3

    Standaard

    als je daar je lol uit moet halen is het wel heel achterstallig gesteld met je.
    Ok als ze arrogant doen dan is het leuk om er nonchalant iets over heen te spelen ,maar om daar nou een hobby van te maken......

  4. #4

    Standaard

    Op 2002-06-26 15:43, schreef Rocks:
    als je daar je lol uit moet halen is het wel heel achterstallig gesteld met je.
    Ok als ze arrogant doen dan is het leuk om er nonchalant iets over heen te spelen ,maar om daar nou een hobby van te maken......
    jahoe ik zat al op zo een post te wachten

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    eigenlijk erger ik me er gewoon aan. Ik was ook zo toen ik 14 was. Allemaal denken dat je goed bent en dat je alles weet. En dan zie je jezelf 6 jaar later trug in zo'n ander broekie. Maar je komt er vanzelf achter wat je op zo'n leeftijd allemaal nog niet weet.

    Ik heb nu dus ook veel meer respect voor de virtuosen der aardbol.

    Ik hoop dat men begrijpt wat ik hiermee wil zeggen....



    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Raffel op 2002-06-26 16:20 ]</font>

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Raffel op 2002-06-26 16:22 ]</font>

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2002
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    206

    Standaard

    [quote]
    Op 2002-06-26 15:16, schreef Dionyios:
    Heb nu dus besloten dat ik maar es wat standaard liedjes moet leren, want dan kan ik ook eens serieus gaan testen
    (Quote]

    Effe iets, wat zijn dan goede en leuke standaard liedjes.
    of wat spelen jullie allemaal al je iets uit test

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    de solo van stairway to heaven HAHA!!! Die hebben ze verboden sinds wayne's world of niet?

    Ik speel wat mij ligt. Wat ik normaal speel. En zo veelzijdig mogelijk. Alle technieken, zodat je een goed beeld krijgt van hetgeen je test.

    DAt kan van alles zijn. Blues lickjes, toonladders, zware chunkie riffs, pinched harmonics, tapping, unison bends... noem maar op!

  8. #8

    Standaard

    hm, als ik 'voor' moet spelen voor iemand, speel ik meestal wat rifjes van mn band, of wat superonbekende razende blackmetal die men toch nooit kan plaatsen :smile: hehehe
    Truckjes of niet, ik speel nog altijd voor mezelf en niet om mensen te imponeren in een winkel en dergelijke :S

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    haha nou ik vind t wel kewl. weetje wat ook leuk is??? naar een muziekwinkel gaan, een plectrum pakken, op alle gitaren van de hele winkel gaan spelen, die plectrum dan kopen en zeggen dat je 'm wou testen op allerlei verschillende gitaren :lol:

  10. #10
    basswasp
    Guest

    Standaard

    :lol: :lol: :lol: Die's kewl!!

    Als ik een effectpedaaltje voor m'n bas uit wil proberen en die verkoper sluit het allemaal netjes voor me aan (eigen bas mee, uiteraard), dan zet ik eerst ook dat effect ding uit en begin ik gewoon wat te slappen en te pingelen. Meestal loopt zo'n verkoper dan weg en kijken er allemaal mensen op... en dan ff rustig dan pedaaltje uitproberen... :grin:

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: basswasp op 2002-06-26 23:11 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top