Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 67

Discussie: Vrouwen met gitaren

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    hahhah grrr..


    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sleep_to_saturate op 2001-09-26 16:43 ]</font>

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    tsja, op forums weet je nooit precies wie nou een man of een vrouw is.:smile:

  3. #13

    Standaard

    he hallo! Ik ben dus een vrouw (of meisje, wat jij wilt) en speel al jaren gitaar. maar waarom speel je gitaar; om stoer te doen of omdat je van muziek houdt? Ik toch echt om dat laatste.
    En geen kracht in de vingers? Wat een onzin...heb ik nog nooit last van gehad.

  4. #14

    Standaard

    mee eens, toch blijft het interessant om je af te vragen waarom vrouwen minder met muziek bezig zijn op hoog niveau dan mannen.
    zal wel iets te maken hebben met de mindere communicatieve vaardigheden van de laatsten.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Ik ken heleboel meisjes die allemaal gitaar willen gaan spelen omdat ze het zo stoer vinden. Toen ik met mijn vriend weleens optreedde vonden alle meisjes het zo cool dat ze het zelf ook wouden.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Op 2001-09-28 22:48, schreef Jimi Hendrix:
    mee eens, toch blijft het interessant om je af te vragen waarom vrouwen minder met muziek bezig zijn op hoog niveau dan mannen.
    zal wel iets te maken hebben met de mindere communicatieve vaardigheden van de laatsten.
    Ja, vrouwen babbelen vaker over hun psygologische problemen, terwijl (wij) mannen er voor vluchten in het bespelen van instrumenten, elektrische treintjes en eh...vrouwen.:wink:
    meestal zijn meisjes ook vaak erg onzeker over hun creatieve kwaliteiten. en over veel meer dingen trouwens.

  7. #17

    Standaard

    Inderdaad. Onzekerheid is mij niet vreemd, alleen met gitaarspelen ben ik nu zo ver dat ik 9 van de 10 keer gewoon lekker kan spelen.
    Electrische treintjes vind ik leuk gevonden!

  8. #18

    Standaard

    Die laatste anoniem ben ik dus.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Toy's for boys :wink:

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2001
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    753

    Standaard

    Wel eens gehoord van Ana Popovich ? Susan Tedeschi ? Bonnie Raitt ? Of kennen jullie alleen de 'top 40' gitaristen ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top