Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 67 van 67

Discussie: Vrouwen met gitaren

  1. #61

    Standaard

    Haha, rustig maar Ditmar!

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Oh Dila, ik vindt dat er toch wel wat vrouwen zijn die erg goede gitaristes zijn (Jeniffer Batten, Bonni Riatt), maar de meeste zijn niet echt om over naar huis te schrijven.
    Jij bent een geval appart want je bent zo te lezen erg zeker van je zelf, iets wat veel anderen niet zijn. (ik hoor vaker een meisje roepen dat ze iets niet kan voordat ze het geprobeert heeft dan een jongen dus dat voedt mijn stereoptyperingen).

    Ik startte deze topic omdat ik het jammer vondt dat er zo weinig goede gitaristes zijn.

  3. #63

    Standaard

    nie dat ik wat tegen dila heb maar meestal als ze zo iets zeggen van ik ben toch beter dan enz enz

    dan is het meestal niks.ja sorry hoor

    wat ze niet met de vingers kunnen dat moeten ze dan met de bek doen dit geld trouwens net zo goed voor kerels,misschien nog wel meer


  4. #64

    Standaard

    ja de waarheid is hard dila

  5. #65
    Member
    Geregistreerd
    3 september 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    97

    Standaard

    Volgens mij ligt het ook aan waar je van jongsafaan naar hebt geluisterd. Veel meisjes luisterden toch naar de wat softere muziek terwijl veel jongens zijn opgegroeid met rockende gitaarhelden en allemaal stiekem een droom hadden: "Dat wil ik ook!!!" En dat soort dingen heb je niet als je bent opgegroeid met madonna, new kids onthe block, aha, en meer typische meisjes idolen. Ik denk inderdaad dat vrouwen liever zingen dan gitaar spelen. En als ze spelen, het liefst zichzelf begeleiden. Moet ik wel zeggen: Mooie vrouw met tele ziet er toch leuk uit. (met of zonder kleren). mzzl!

  6. #66
    Member
    Geregistreerd
    3 september 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    97

    Standaard

    ja fuk zeg! heb weer eens alleen de 1e pagina gelezen, daarna zag ik pas dat er 5 pagina's zijn. Dusse.... mijn voorgaande berigje sluit misschien niet helemaal op en top aan bij de huidige discussie. hehehehe... nou masssoool!!!!!

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    Ach man hou toch je kop, ik lusiter helemaal niet naar softere muziek dan jullie en mijn voorbeeld was ook nooit Madonna, het maakt toch ook geen hol uit of je een vrouw of een man bent, alsof je een lul nodig hebt om gitaar te spelen!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top