Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2003
    Locatie
    Zwartewaal, The Netherlands
    Berichten
    3.275

    Standaard

    **BOEM**
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.926

    Standaard

    Wat een razzia praktijken zeg.
    Wees blij dat iemand met veel technische kennis als Paco ons forum komt verrijken.

    Gaan jullie ook zeiken als Jim Marshall, Brian Mena of Pete Cornish hier komen posten in 't Engels?

    Misschien dat PeeVee en enkele anderen geen meerwaarde hechten aan Paco, maar ik en verschillende effecten-jongens wel.

    Thanks for reading, moderator. :razz: :lol:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #43
    Banned
    Geregistreerd
    25 februari 2002
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    2.257

    Standaard

    Nou ik geloof dat ik een paar posts gemist heb..... Ik zag nu pas het commentaar over mijn engelse vraag aan een meneer die kennelijk beter engels spreekt dan Nederlands (trouwens mijn 2e moedertaal is Australisch....). Jammer dat onze "wat de boer niet kent vreet hij niet" nederlandse forummers zo beperkt zijn in hun denken.
    Nico

  4. #44

    Standaard

    Nee speedy,
    Ze mogen best in het engels posten. We moeten in deze rubriek van het forum alléén in het Nederlands posten als we een antwoord willen geven.

    Verder is het niet de bedoeling dat daar in dit topic discussie over is. Dan gooit de mod het topic dicht. Snap je?? Ik vraag me alléén nog steeds af waar het discussietopic dan wel blijft.

    Ok dus...
    http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=47413

    Dus: als definitie voor werkplaats posts:
    Een pedaal mag hier geen true bypass genoemd worden. Wat maken we ervan? Echte omzeiling???. De schakelaat noemen we daarmee een 3ado: 3 aansluitingen dubbele omschakeling[/url]
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #45

    Standaard

    jemic Nico!
    Dat is de eerste post in dagen die ik van je langs zie komen die niet eindigt met een: " :-D "

    Ik begrijp je niet zo goed met je laatste opmerking.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #46
    Banned
    Geregistreerd
    25 februari 2002
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    2.257

    Standaard

    Heel simpel, Als iemand opdit forum zich toevallig beter uitdrukt in het engels, wat is er dan mis mee dat hij ook de antwoorden krijgt in het engels. Tenslotte was hij degene die de post opstarte.

    Als er morgen een fransman een vraag zou stellen in het frans, dan vind ik dat dat moet kunnen. Het nadeel (voor hem) is dat er mogelijk maar een beperkt aantal mensen kunnen antwoorden omdat ze onvoldoende frans spreken (laat staan schrijven).

    Waar ik me dus aan stoorde is de gedachte die bij mij werd opgewekt dat op dit forum (eigenlijk) alleen maar in het Nederlands gecommuniceerd mag worden. Nou ik deel die mening niet, dus zal ik er wel een keertje uitgeknikkerd worden. M.a.w. komt er morgen een vraag in het engels, dan geef ik een antwoord in het engels (zolang mijn toegang nog werkt....).

    Mij maakt het niets uit waar iemand vandaan komt en welke taal hij spreekt. Het gaat om het uitwisselen van kennis. En die staat boven welke taal.

    :-D NIco

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2003
    Locatie
    Zwartewaal, The Netherlands
    Berichten
    3.275

    Standaard

    Jongens, ik ga het nog 1 keer duidelijk uitleggen en dan gaat het slot erop.
    Dan gaan jullie maar verder discussieren in het topic van Dirk.

    We zitten hier op een Nederlandstalig forum.

    Een van de argumenten om dit forum (De Werkbank dus) te openen was, dat er weinig tot geen Nederlandstalige forums/fora zijn over zelfbouw aan versterkers, pedalen etc.

    Ja, er zijn massa's Engelstalige sites en forums, maar Nederlandstalig niet.
    En het is gewoon prettig om eens in je eigen taal over je hobby te kunnen kletsen.

    Ik heb niets tegen Engels, kom ook op heel veel Engelse sites, sh*t, mijn eigen website is in het Engels, maar we hebben hier gewoon voor Nederlands gekozen!

    Als er dan mensen zijn die met vertaalprogramma's meelezen, schitterend.
    Geeft aan dat er hier veel interessants te lezen is.
    Wil diegene posten in zijn/haar eigen taal, zien we door de vingers, maar wij blijven Nederlands praten hier.

    Simpel, voor iedereen hier begrijpelijk.

    En nee, dat betekent niet dat we niet 'amp' mogen zeggen of 'overdrive' of andere Engelse of anderstalige kreten mogen slaken.
    Dat argument wordt zo vaak gebruikt. Erg flauw, want dan begrijp je dus duidelijk niet waar het om gaat.

    Ik ben ook geen taalpurist, daar heeft het absoluut *niets* mee te maken.
    Als ik op bijvoorbeeld Plexi Palace een Nederlandstalige discussie zou starten met Nederlanders (en die zitten daar genoeg) dan krijgen we ook binnen de kortste keren commentaar.
    En terecht.

    En nu case closed, topic closed. Voor discussies weten jullie waar je heen kunt.

    Franc.

    Edit: op veler verzoek is het topic weer open dus discussieer vooral verder over het al dan niet in het Engels posten. Ik ga me er niet meer mee bemoeien, tenzij jullie grof worden
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top