Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: nokker

  1. #1

    Standaard

    Eej Nocki
    Tis ff dajje ut weet maar mt2 staat erom bekend dat die een tering goede destortion heeft dus wat zit je nou allemaal te lullen over duurdere dingen MZzls!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2001
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    533

    Standaard

    wat heeft ie gezegd dan ?

  3. #3

    Standaard

    heey JIPGIBSONMASTER durf je niet meer onder je ouwe naam hier te posten? :razz:

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2001
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    533

    Standaard

    ah heb het al gevonden :smile:

  5. #5

    Standaard

    eventjes een stukje van een MSNgesprek tussen jip en mij: :razz:

    -=gAmefreak=-MY SISTER WENT TO LONDON AND ALL I GOT WAS A LOUSY T-SHIRT zegt:
    maaruh is mt2 wat dan?
    -=gAmefreak=-MY SISTER WENT TO LONDON AND ALL I GOT WAS A LOUSY T-SHIRT zegt:
    denk je?
    ¨˜”°º•)-Flying on Wings of Steel-(•º°”˜¨ zegt:
    kan wel scheuren ja :smile:

    dussuh.. jip... wie lult er hier nou uit z'n nek

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ic3gl0vE op 2002-06-24 10:21 ]</font>

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2001
    Locatie
    Kop van Noord-Holland
    Berichten
    624

    Standaard

    He mensen ik volg het ff niet meer, kan die naam ook niet vinden in andere topics. Wie licht mij in?

    ik ken btw ook iemand met een metalzone en vind hem niet mooi klinken...

  7. #7

    Standaard

    eikel dat zou tussen ons blijven heheheeh Goh jullie weten ook echt alles van me en Maarten uit hengelo kewl ik wou kijken of jij het wel wist...":Pen sandman thnx voor het opsturen Ik maak het geld zow snel mogelijk over!!!



    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guitarfreak op 2002-06-24 13:30 ]</font>

  8. #8

    Standaard

    hoi.

    ik heb ooit een sop een recto gespeeld van mesa dus nu kan geen enkele overdrive of distortion meer tegen zo'n amp op.
    zelf heb ik maar een formula maar zelf die klinkt beter.

    ik heb m ook gehad hoor die kt 2 samen met een valvestate ampje van marshall maar het is niet het echte werk al klinkt tie thuis best leuk maar in de band heb je er gewoon niks aan.

    als jij tevreden bent ben ik blij maar ik geef alleen maar mijn menig weer. kdacht dat daarom ook dit forum was ontstaan... :smile:

    hee succes.

    Nocki

  9. #9

    Standaard

    haha okeej Ik vind die metal zone wel wreed als je een multieffect gewend bent en je stapt over naar metal zone klinkt dat wel leuker Maarjah jij hebt meer ervaring met dingen duss....maar in ieder geval thnx for $$$ help:P

  10. #10

    Standaard

    ligt er ook maar net aan welk multiFX je hebt hoor..

    okeej ik laat je al met rust

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top