Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 96
  1. #1

    Standaard

    Spontaan idee naar aanleiding van de topic over Tom Delonge. Las hier namelijk dat er nogal veel gitaristen (terecht) worden afgezeken door de zeik gehaald, opgegeten en weer uitgekotst worden.
    Dus......
    Waarom er geen appart onderwerp van maken.
    Er zijn er immers genoeg die ervoor in aanmerking komen.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    neee ik reageer NIET dit topic lokt weer ruzies uit :razz:

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    hmmz....er zijn een hoop slechte gitaristen around de laatste tijd (met die nu-metal hype)

    ik denk dat die aars van blink 1223 best wel een beetje de kroon spant...ff denken hoor....

    die aarsen van di-rect zijn ook nie zo begaafd geloof ik, spelen (meende ik bij die tom dinges te lezen) ook met die sign strats met 1 element...van die blink gast...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Emmen..
    Berichten
    674

    Standaard

    Of het weer ruzies uitlokt weet ik niet, als mensen gewoon elkaars mening respecteren niet hun mening met schelden gaan ondersteunen kan dr wel over gediscussieerd worden

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    26 maart 2002
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    1.020

    Standaard

    och, kijk niet kunnen spelen en toch iets over kunnen brengen, zo zit het in elkaar vind ik.

    Kijk iemand als Keith Richards kan amper een gitaar vasthouden en toch is de muziek supervet(naar mijnmening dan)

    John Lee Hooker, nog zo'n geval, hij rammelt maar een beetje op zijn valse Epiphone, en ik vind Hook's muziek een van de hetigste ervaringen die er bestaat(alsie solo speelt tenminste)

  6. #6

    Standaard

    Ik hou er ook helemaal niet van hoe die gast van Blink en die ventjes van Di-rect spelen. Maar wat ze misschien als gitarist te kort komen maken ze volgens mij met hun songwriting en originaliteit wel goed. Oke ik hoor liever een Vai of Petrucci aan het werk dan bv die Tom Delonge, maar volgens mij worden er in Nederland meer Blink-cd's dan Vai- of Dream theater-cd's verkocht. Dat heeft natuurlijk ook te maken met het percentage gitaristen in dit land, maar toch. Het heeft volgens mij ook vaak een beetje met afgunst te maken en dat heb ik zelf ook wel ooit.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    Op 2002-06-18 18:21, schreef SiNiSTRaL:
    hmmz....er zijn een hoop slechte gitaristen around de laatste tijd (met die nu-metal hype)

    ik denk dat die aars van blink 1223 best wel een beetje de kroon spant...ff denken hoor....

    die aarsen van di-rect zijn ook nie zo begaafd geloof ik, spelen (meende ik bij die tom dinges te lezen) ook met die sign strats met 1 element...van die blink gast...
    niet dat ik een super blinkfan ben ofzo, maar tom delonge kan best een beetje spelen... zoooo slecht is hij nou ook weer niet. niet opvallend qua techniek zegmaar...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 mei 2002
    Locatie
    Schagen
    Berichten
    325

    Standaard

    Lenny kravitz kan niet spelen !! viel me op tijdens pinkpop dat ie die riffjes van are oyu gonna go my way verkeerd pakte.. en dat ie de 2e hendrix wil zijn irriteert me ook mateloos. verder is di-rect ook een over het paard getild bandje.... ze kunnen te weinig op veeel te dure gitaren (yeah das ook een beetje afgunst).

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Wat wel leuk is om te zien hoe die jonge muzikanten zich ontwikkelen. Ze hebben allemaal wel een basis en daar doen ze het mee. Maar het voordeel van hun bekend zijn is dat ze veel kunnen spelen en de hele dag spelender wijs beter worden terwijl ik hier in werktijd discussieer terwijl ik beter had kunnen gitaarspelen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    In de muziek gaat het toch niet alleen om de techniek? of wel?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top