Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 47
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard Iron Maiden en PAUL DI ANNO

    Ik zit toevallig net te luisteren naar Killers van Iron maiden.
    Nou is Iron maiden op zich niet een band waar ik warm van word, maar met deze plaat ben ik de puberteit ingegaan.

    EEUWIG ZONDE dat PAUL DI ANNO de band verliet. Ik heb 'm altijd zoveel beter gevonden dan Bruce Dickinson.

    Ik ga dus voor PAUL DI ANNO. Voor wie ga jij?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #2

    Standaard

    Bruce

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy
    Bruce
    Da's geen goede mening

    Killers is sowieso een van de beste metalplaten ooit en in mijn oren in ieder geval de beste van Iron maiden. En de stem van DI ANNO is voor mij nog steeds de verpersoonlijking van Eddie.
    Het hele beeld van Eddie op de hoes, de muziek en de snijdende stem van Di Anno is helemaal compleet. Daar heeft Bruce nooit aan kunnen tippen met z'n gepiep. Was ie maar bij Samson gebleven.....
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2003
    Locatie
    Zeewolde
    Berichten
    897

    Standaard

    Bruce???? Wie is dat????

    Ik weet nog goed toen Paul uit Maiden weg was. Een vriend van me had Run to the Hills gekocht (op zwart vinyl natuurlijk). Ik denk dat we de single wel 20 x gedraaid hebben. Ik heb nooit helemaal kunnen wennen aan Bruce en nog steeds is Paul de enige echte zanger van Maiden.
    All I need to get me high
    Is stand next to my amplifier
    - Paul Gilbert

    Te koop:
    Haar Telecaster, Swamp ash, birdseye maple nek en Brazilian rosewood toets.
    Marshall 6101 LE
    Ibanez PT707 phaser incl. doos

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 februari 2004
    Berichten
    1.413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Killers is sowieso een van de beste metalplaten ooit en in mijn oren in ieder geval de beste van Iron maiden. En de stem van DI ANNO is voor mij nog steeds de verpersoonlijking van Eddie.
    Het hele beeld van Eddie op de hoes, de muziek en de snijdende stem van Di Anno is helemaal compleet. Daar heeft Bruce nooit aan kunnen tippen met z'n gepiep. Was ie maar bij Samson gebleven.....
    niet mee eens
    Zelf ben ik Maiden-fan maar ik heb het liefst Bruce, waarom?
    De muziek werd met hem erbij gewoon beter, en Bruce is gewoon een betere stem voor maiden

    Paul Di'anno vind ik ook een goeie zanger en paste goed bij de periode waarin Maiden verkeerde, maar met Paul kon de band gewoon niet groeien.
    Wat betreft Killers: Killers is zeker een heel goed album en de productie vind ik ook top alleen vind ik Iron Maiden dan toch beter
    Je moet alleen ff door de productie van het debuut prikken, wat gewoon belabberd is (geeft trouwens wel weer een bepaalde sfeer)
    Handtekeningen zijn voor mietjes... net als broeken

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thajan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Killers is sowieso een van de beste metalplaten ooit en in mijn oren in ieder geval de beste van Iron maiden. En de stem van DI ANNO is voor mij nog steeds de verpersoonlijking van Eddie.
    Het hele beeld van Eddie op de hoes, de muziek en de snijdende stem van Di Anno is helemaal compleet. Daar heeft Bruce nooit aan kunnen tippen met z'n gepiep. Was ie maar bij Samson gebleven.....
    niet mee eens
    Zelf ben ik Maiden-fan maar ik heb het liefst Bruce, waarom?
    De muziek werd met hem erbij gewoon beter, en Bruce is gewoon een betere stem voor maiden

    Paul Di'anno vind ik ook een goeie zanger en paste goed bij de periode waarin Maiden verkeerde, maar met Paul kon de band gewoon niet groeien.
    Wat betreft Killers: Killers is zeker een heel goed album en de productie vind ik ook top alleen vind ik Iron Maiden dan toch beter
    Je moet alleen ff door de productie van het debuut prikken, wat gewoon belabberd is (geeft trouwens wel weer een bepaalde sfeer)
    Goed verwoord, Thajan, was nog aan het denken maar hoeft nu niet meer

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    Bruce

    om de reden die al eerder is aangegven: met Paul Di'anno hadden ze nooit zo ver gekomen, qua stem(bereik) is Bruce toch wel een stuk beter...

    Overigens: Di'Anno recentelijk nog live zien spelen, was een behoorlijk zielige vertoning :-(





  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ik vind ze allebei hun charmes wel hebben. ik hou daar eigenlijk wel van: van bands met verschuillende bandbezettingen.
    Gillan was Purple's beste (populairste) zanger, maar de albums met Coverdale en Hughes vind ik ook goed. Judas priets met Ripper Owens had ook wel weer iets, maar toch fijn dat halford weer terug is.

    Ik vind toch wel dat de muziek van Maiden beter werd met Dickinson. het debuut met laatstgenoemde is natuurlijk werelds, net als Piece Of Mind en Powerslave. Daarna werd het minder... en minder...en ik luisterde vanaf Somewhere In Time er niet eens meer naar....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Heb laatst de DVD gekregen van Maiden, the early years, dat is een echte aanrader, met alle leden aan het woord, met uitleg te over en een paar leuke optredens erbij.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    waarom is hij dan weg?
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top